نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 9518 ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴

امام جمعه اصلاندوز:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید در انتخاب مسئولان دخالت کنند

امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: وظیفه اساسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تنظیم قوانین و مقررات و نظارت بر امورات اجرایی است اما متاسفانه امروز برخی از نمایندگان مجلس به دنبال دخالت در انتخاب و گزینش مسئولان ادارات شهرستان ها و مناطق حوزه انتخابیه خود هستند که شایسته نیست و باید در جهت قانون گذاری و نظارت باشند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید در انتخاب مسئولان دخالت کنند

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز، اظهار داشت: تقوا عامل رستگاری انسان و علت رسیدن انسان به رضوان الهی و زندگی جاودانه است لذا باید همگان در تمامی ابعاد جامعه نسبت به رعایت تقوا اهتمام داشته باشیم.

وی با اشاره به عوامل تنگی رزق و روزی انسان، افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل تنگی رزق و روزی انسان تنبلی است و امروز نیز مصداق این موضوع را در نهادهای حمایتی جامعه علی‌الخصوص کمیته امداد امام خمینی(ره) که با صدقات و نذورات مردم خیر اداره می‌شود ولی متاسفانه شاهد هستیم که بسیاری از دریافت کنندگان خدمات این نهاد حمایتی به دلیل تنبلی با تنگی روزی مواجه هستند در حالی که در آیات و روایات بسیاری نسبت به کار و تلاش به ویژه بعد از عبادت اشاره شده است و سیره علمی پیامبران الهی نیز این موضوع مهم را نشان می‌دهد.

اسدزاده با تاکید بر اینکه دین اسلام ما را به کار و تلاش مضاعف در جامعه تشویق می‌کند، تصریح کرد: امروز باید سیره عملی انبیای الهی به ویژه پیامبر اکرم(ص) که همواره مشتاق به کار و تلاش بودند و در کنار عبادت برای کسب رزق و روزی حلال با دسترنج خود کار و تلاش مضاعف انجام می‌دادند و در کارهای جمعی و مشارکتی نیز همواره پیش قدم بودند را الگو قرار دهیم.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز در ادامه با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مردم ولایتمدار قم، بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مردم انقلابی و ولایتمدار قم بر غیرت دینی اشاره کردند و تاکید کردند که غیرت دینی در ابعاد مختلف جامعه اسلامی به ویژه در انقلاب اسلامی تجلی یافته است و همچنین به تعبیر مقام معظم رهبری غیرت دینی در تمامی بزنگاه‌ها ازجمله دفاع مقدس عامل نجات کشور بوده است.

وی با بیان اینکه امروز در جامعه باید مسائل مختلف تبیین شود، ادامه داد: امروز دشمنان ایران اسلامی در عرصه رسانه جنگ عظیم نرم و همچنین در حوزه روایتگری نیز جنگ روایت‌ها را راه انداخته است که باید ملت بزرگ ایران اسلامی با بصیرت، وحدت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در برابر این دشمنان ایستادگی کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان اصلاندوز وظیفه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تنظیم قوانین و مقررات دانست و گفت: وظیفه اساسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تنظیم قوانین و مقررات و نظارت بر امورات اجرایی است اما متاسفانه امروز برخی از نمایندگان مجلس به دنبال دخالت در انتخاب و گزینش مسئولان ادارات شهرستان ها و مناطق حوزه انتخابیه خود هستند که شایسته نیست و باید در جهت قانون گذاری و نظارت باشند.

اسدزاده با تبریک ارتقای سطح آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز را از اداره به مدیریت، اظهار کرد: نهاد آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز مغان اقدامات و فعالیت‌های بسیار ارزشمندی در سطح منطقه انجام داده است که قابل تقدیر و قدردانی می‌باشد.

 

انتهای پیام/ج