سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9523 ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶

در نشست بررسی آسیب های اجتماعی استان اردبیل مطرح شد؛

لزوم جلب مشارکت حداکثری مردم در شناسایی خاستگاه آسیب های اجتماعی و جرایم

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان به لزوم جلب مشارکت حداکثری مردم در شناسایی خاستگاه آسیب های اجتماعی و جرایم اشاره کرد و گفت: متولیان امر نباید از تاثیر زبان هنر بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی غافل شوند.

لزوم جلب مشارکت حداکثری مردم در شناسایی خاستگاه آسیب های اجتماعی و جرایم

به گزارش ابصارخبر،  عصر امروز نشست بررسی آسیب های اجتماعی استان اردبیل با حضور جلال آفاقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان و مدیران ستادی این معاونت، سرهنگ صالح زارع معاون اجتماعی سپاه حضرت عباس(ع) و فرماندهانی از حوزه آسیب شناسی اجتماعی این معاونت به همراه رضوان باقلاچی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری بامحوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری استان استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی را در جهت شناسایی نارسایی ها و حل مشکلات اجتماعی ضروری خوانده، بر حضور مدیران بخش های مختلف در بین مردم جهت اطلاع بی واسطه از وقایع تاکید کرد.

آفاقی با انتقاد از ضعف در حوزه پیشگیری های فرهنگی به ظرفیت هنر در ارتباطات فرهنگی اشاره  کرد و گفت: متولیان امر  نباید از تاثیر زبان هنر بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی غافل شوند چراکه عصر هنر از تاثیرگذاری بالایی بر عموم مردم برخوردار است.

 زارع معاون اجتماعی سپاه استان و باقلاچی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز دراین نشست طی صحبت های جداگانه ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، بر استفاده حداکثری از ظرفیت نهادهای مردمی، توجه اولویت دار به مشکلات مناطق حاشیه شهر و نیز تشکیل اتاق فکر مشترک درماموریت پیشگیری تاکید کردند.

 

انتهای پیام/ج