سرویس: سیاسی کد خبر: 9594 ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸

با صدور بیانیه ای انجام گرفت:

اعلام حمایت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان از مواضع صریح آیت الله عاملی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با صدور بیانیه ای از مواضع صریح و شفاف آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اعلام حمایت کرد.

اعلام حمایت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان از مواضع صریح آیت الله عاملی

به گزارش ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با صدور بیانیه ای از مواضع صریح و شفاف آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اعلام حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است:

نماز جمعه عرصه گفتمان انقلابی و دینی است و تریبون نماز جمعه صدای رسای مردم مستضعف جامعه است که می بایست مشکلاتشان پیگیری شود تاشاهد مرهمی برزخم هایشان باشند که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تریبون نمازجمعه پناهگاه و فریادرس مردم است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی هم می فرماید : «از نظر من هیچ کس مصونیت آهنین ندارد. همه در مقابل قانون و مسئولیت‌های خودشان پاسخگو هستند و باید جواب دهند. همیشه این ملت نیاز دارد به اینکه مسئولان او پاسخگوی مسئولیت‌های بزرگ خودشان در مقابل ملت باشند و روح پرسش و مطالبه‌گری در مردم وجود داشته باشد.»  

در اردبیل بیشتر از هر زمانی روح پرسش، مطالبه گری و پیگیری در دستور کار امام جمعه دلسوز و دغدغه مند قرار گرفته است. در نماز جمعه اردبیل این روح مطالبه گری بیشتر نمایان است، تلنگری می زنند تا شاهد کم کاری های مسؤلین بیش از این نباشیم.

اکنون که برکت نظام اسلامی، شاهد شروع و آغاز حرکت ها و اقداماتی در جهت رفع محرومیت هستیم می طلبد که دولتمردان و همه‌ی نهادها با انگیزه و مجاهدانه پای کار بیایند و این فرصت خدمت به مردم را مغتنم شمارند.

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل هم صدا با پدر معنوی شهر،امام جمعه دلسوز و مردمی اردبیل از مسؤلین استانی و شهرستانی می خواهد در جهت رشد و پیشرفت استان بیشتر از هر زمانی آستین همت و تلاش بالا زده و تا فرصت از دست نرفته کاستی ها را جبران کنید.

ما جوانان انقلابی اردبیل برخود لازم می دانیم از اقدامات ارزشمند امام جمعه انقلابی، متعهد،دلسوز،پیگیر و مطالبه گر اردبیل که درطی این چند سال ضمن به وجود آوردن زمینه وحدت و همدلی بیشتر در بین مسؤلین فارغ از نگاه وجناح سیاسی و همچنین تبلیغ دین و ترویج فرهنگ انقلابی ، ارتباط با جوانان، ارتباط صمیمی با مردم، ترویج اندیشه و عمل انقلابی، ارتباط با علما و روحانیون، افزایش اثرگذاری و غنای محتوایی نماز جمعه و همدردی با مردم مستضعف تشکر وقدردانی وسپاسگزاری نموده و بی‌شک مطالب ارزشمند و هوشمندانه امام جمعه اردبیل در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیار راهگشا بوده و امیدواریم هم مسئولان دولت، هم نمایندگان مجلس و هم مردم آن را نصب العین خود قرار داده و یقین بدانند با تکیه بر ولایت فقیه، افق آینده ایران اسلامی با امنیت و اقتدار خواهد توانست همه دشمنان قسم خورده را مأیوس و آرمانهای امامین انقلاب اسلامی را محقق نماید.

درپایان ضمن اعلام حمایت از مواضع بحق و مطالبه گری عالمانه آیت الله سید حسن عاملی، امیدواریم تحـت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری مدظله العالی در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پایدار باشند.

 

انتهای پیام/ج