نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 9605 ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳

امام جمعه بیله سوار:

سپاه بزرگترین و قوی ترین اهرم صیانت از آرمان های انقلاب است

امام جمعه بیله سوار سپاه را بزرگترین و قوی ترین اهرم صیانتی نسبت به آرمان های انقلاب و نظام دانست و گفت: سپاه مجاهده گر عرصه های فرهنگی،اقتصادی،سیاسی،نظامی و در یک کلام خار چشم دشمنان است.

سپاه بزرگترین و قوی ترین اهرم صیانت از آرمان های انقلاب است

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی؛ به تشریح ابعاد مختلف تقوا پرداخت و گفت: انسان زمانی به سعادت می رسد که در مسیر تقوا قرار گرفته و در آن راه ثابت قدم باشد.

خطیب جمعه بیله سوار ضمن تبریک حلول ماه شعبان المعظم ماه ائمه معصومین (ع) بر همگان، از دکتر عاملی استاندار انقلابی استان در خصوص تلاش های شبانه روزی وی در جهت تخصیص اعتبارات لازم برای پروژه چهاربانده بیله سوار_ گرمی تقدیر و تشکر نمود.

امام جمعه بیله سوار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس حیدری مدیر منطقه ای آب استان اردبیل، خواستار تمهیدات لازم در بحث مدیریت آب شرب و تامین آب مزارع کشاورزی شهرستان بیله سوار شد تا در موعد مقرر، مردم این منطقه محروم مرزی همانند پارسال دچار بحران نگردند.

عزیزی در ادامه از مسئولان دولتی خواست تا در برخورد با ارباب رجوع، اولویت و هدف شان حل مشکلات مردم باشد که بزرگترین سرمایه نظام همانا این مردم غیور هستند که همیشه در خط مقدم جبهه های مختلف پای کار هستند.

امام جمعه بیله سوار در ادامه به تلاش شبانه روزی دشمنان در جهت تحریف بیان حقایق و وارونه جلوه دادن وضعیت موجود جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: همه مسئولان کشور و نخبگان جامعه باید آستین بالا بزنند و در قالب جهاد تبیین ، در صدد زدودن افکار منفی از ذهن های مردم باشند و به تزریق امید و ... بپردازند.

وی از مسئولان محلی خواست برای سال آینده در زمینه رونق اشتغال،تولید، جذب سرمایه گذار و بویژه پیوست مرزی اهتمام لازم را داشته باشند تا شرمنده این مردم همیشه در صحنه نباشیم.

حجت الاسلام عزیزی از حضور دکتر افرا مدیرکل محترم شیلات استان اردبیل و هیئت همراه به جهت حضور در نماز جمعه و برپایی میز خدمت تقدیر و تشکر نموده ، خواستار توجه جدی مردم و مسئولان به سرمایه گذاری در حوزه شیلات در این منطقه محروم و مرزی شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار ضمن اشاره به روز احسان و نیکوکاری، از احسان پرشور خیرین منطقه در راستای کمک به کمیته امداد امام خمینی(ره) در این ایام تقدیر و تشکر نمود.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به فرا رسیدن میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، سپاه را بزرگترین و قوی ترین اهرم صیانتی نسبت به آرمان های انقلاب و نظام دانسته و آن را مجاهده گر عرصه های مختلف از جمله عرصه های فرهنگی،اقتصادی،سیاسی،نظامی و  در یک کلام خار چشم دشمنان قلمداد نمود.

عزیزی همچنین ضمن تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز، به رشادت های جانبازان هشت سال دفاع مقدس و نیز مدافعان حرم اشاره نموده، از مقام و جایگاه این عزیزان و بویژه خانواده های آنان تقدیر و تشکر نموده، روز جانباز را به آنان تبریک گفت.  

وی در پایان ضمن گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، از تلاش های مدیر مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار بویژه در کسب رتبه برتر کشوری در ارزیابی سالانه فهما تقدیر و تشکر نموده، خواستار همکاری و حمایت تمامی دستگاه ها از این نهاد مقدس مذهبی شد.

 

انتهای پیام/ج