نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 9635 ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل:

خانه جوان استان اردبیل راه اندازی می شود

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت:راه اندازی خانه جوان در استان در حال بررسی قرار دارد ضمن حصول نتیجه در مورد خانه جوانان تصمیم گیری شده به زودی تعیین تکلیف می شود.

خانه جوان استان  اردبیل راه اندازی می شود

به گزارش ابصارخبر ، پنجاه و چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل با حضور مدیر کل ورزش وجوانان، مدیر کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع پیگیری برنامه های گرامیداشت هفته جوان در استانداری اردبیل برگزارشد.

رضوان باقلاچی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در ایران اسلامی الگوهای علمی، مذهبی، ورزشی و اخلاقی بسیاری وجود دارد و باید با ترویج فرهنگ الگو برداری از این چهره ها و شناساندن نخبه های جامعه در الویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اساسنامه مجمع مشورتی جوانان استان تدوین شده است افزود: این اساسنامه از سوی مجمع ملی جوانان استان گرد آوری شده و طی برنامه ای در سال آتی از آن رونمایی می شود.

باقلاچی تصریح کرد: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در نقاط مختلف استان برنامه های متنوعی برگزار می شود و دستگاه های اجرایی متولی نیز برنامه های خود را به دبیرخانه ستاد ساماندهی جوانان ارایه داده اند.

وی بیان کرد؛مشکلات زیادی در حوزه جوانان وجود دارد و برای شناسایی و معرفی جوانان در سامانه ویژه و به کارگیری آنها در سیستم های مختلف اجرایی احساس می شود.

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت:راه اندازی خانه جوان در استان در حال بررسی قرار دارد ضمن حصول نتیجه در مورد خانه جوانان تصمیم گیری شده به زودی تعیین تکلیف می شود.

 

انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در این جلسه با اشاره به اینکه در این هفته 23 برنامه محوری در سطح استان تدوین شده است گفت: بیش از 100 برنامه در سطح استان اردبیل برگزار خواهدشد که محوری ترین و اصلی ترین برنامه این هفته برگزاری جشن جوان و تجلیل از جوانان نخبه استان می باشد که بصورت شهرستانی انجام خواهد گرفت.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل افزود: اعضای ستاد ساماندهی استان باید به دنبال مرتفع کردن مشکلات و دغدغه جوانان باشند و امید هست که با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی بتوانیم گره گشای مشکلات جوانان در عرصه های مختلف باشیم و جوانان ما هم با تاسی از بیانیه گام دوم انقلاب برای توسعه و پیشرفت کشور موثر و مفید باشند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ی سال 1401 برای جوانان در حال تدوین می باشد و در این برنامه رسالت تمامی دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات جوانان مشخص خواهدشدو چشم انداز هر دستگاه در این برنامه تعیین خواهدشد.

 

انتهای پیام/ج