سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9717 ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰

بیانیه روز کارگر و روز قشر بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل

جامعه کارگری ما در همه حال، حتی در سختی ها و تنگناها از جمله در تلخ کامی ایام بُروز و شیوع کرونا ویروس ثابت کردند که با عزت و تعهد، خدمتگزار مردم هستند و در جایی که حضورشان، ضروری تلقی شده تا پای جان در راه خدمت به همنوع، شبانه‌روز به تلاش، کار و تولید همت گماشته اند.

بیانیه روز کارگر و روز قشر بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل

به گزارش ابصارخبر، بسیجیان و اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل به مناسبت هفته کارگر و روز قشر بسیج کارگران و کارخانجات با صدور بیانیه ای اعلام کردند:در برهه کنونی که تمامی جبهه کفر و ظلم علیه اقتصاد کشورمان صف آرایی کرده اند، حضور جهادی کارگران بی ادعا و کوشای ایرانی به عنوان بسیجیان خط مقدم جبهه اقتصادی همواره پیشگام چرخ توسعه کشور بوده و هستند.

در این بیانیه آمده است: یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر، پاسداشت مقام بلند همتانی است که چشمه ساز زلال زندگی را با کار و تلاش جلا و روشنی بخشیدند.

کارگر واژه مقدس فرهنگ دینی و ملی ما است.

ارج نهادن به مقام و همت بلند و تلاش بی دریغ کارگران عزیزی است که چرخ زندگی به واسطه  کار و تلاش آنان در حرکت است.

بی‌شک منابع انسانی سخت کوش و خلاق، موتور محرکه توسعه هستند؛ نیروهایی که با نوآوری،احساس تعهد و مسئولیت پذیری به کارگاه زندگی، گرمی، نور و رونق می بخشند و شرافت و عزتمندی را برای خود، خانواده و جامعه به ارمغان می آورند.

 خوشبختانه جامعه کارگری ما در همه حال، حتی در سختی ها و تنگناها از جمله در تلخ کامی ایام بُروز و شیوع کرونا ویروس ثابت کردند که با عزت و تعهد، خدمتگزار مردم هستند و در جایی که حضورشان، ضروری تلقی شده تا پای جان در راه خدمت به همنوع، شبانه‌روز به تلاش، کار و تولید همت گماشته اند.

در برهه کنونی که تمامی جبهه کفر و ظلم علیه اقتصاد کشورمان صف آرایی کرده اند، حضور جهادی کارگران بی ادعا و کوشای ایرانی به عنوان بسیجیان خط مقدم جبهه اقتصادی همواره پیشگام چرخ توسعه کشور بوده و هستند.

 ضمن ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه ی جهاد اقتصادی، فرا رسیدن هفته کارگر و روز قشر بسیج کارگران و کارخانجات را  به جامعه کارگری و کارفرمایی زحمتکش استان اردبیل که با تلاش شبانه‌روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه استان‌ را فراهم می‌کنند تبریک گفته امیدواریم در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده با تلاش کارگران شریف، این سربازان عرصه کار و تلاش گام‌های بزرگ دیگری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود.

 

انتهای پیام/ج