نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 9743 ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد؛

رقابت ۱۰ هزار و ۵۵۶ نفر در کنکور کارشناسی ارشد اردبیل

همزمان با سراسر کشور، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت در دانشگاه محقق اردبیلی آغاز شد و تا روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

رقابت ۱۰ هزار و ۵۵۶ نفر در کنکور کارشناسی ارشد اردبیل

به گزارش ابصارخبر، دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه معین استان اردبیل ۲۸ اردیبهشت از آغاز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: در این آزمون ۱۰ هزار و ۵۵۶ نفر در سطح استان ثبت نام کننده داشتیم.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۴ هزار و ۹۴۶ داوطلب زن و ۵ هزار و ۶۱۰ داوطلب مرد هستند، افزود: این آزمون در استان اردبیل در شهر اردبیل در حوزه های دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه پیام نور اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و در شهرستان های خلخال، مشگین شهر و پارس آباد برگزار می شود.
حبیبی تصریح کرد: طی سه روز برگزاری آزمون، ۵ هزار و ۸۸۵ نفر داوطلب در حوزه دانشگاه محقق اردبیلی در این آزمون شرکت کننده داریم.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای داوطلبان و با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در این آزمون، خاطرنشان کرد: حوزه های برگزاری آزمون قبل از آزمون ضدعفونی شده و فاصله ابلاغی سازمان سنجش نیز برای صندلی ها رعایت شده است.

 

 

انتهای پیام/ج