سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9830 ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶

به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه انقلاب اسلامی انجام گرفت؛

تجلیل از آیت الله فروغی و جمعی از خادمین ستاد برگزاری نماز جمعه اردبیل + عکس

به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه انقلاب اسلامی آیت الله فروغی استاد حوزه های علمیه و امام جمعه موقت اردبیل به همراه جمعی از خادمین ستاد برگزاری نماز جمعه اردبیل تجلیل شدند.

تجلیل از آیت الله فروغی و جمعی از خادمین ستاد برگزاری نماز جمعه اردبیل + عکس

به گزارش ابصارخبر، ظهر امروز آیین تجلیل از آیت الله علی فروغی استاد حوزه های علمیه  و امام جمعه موقت اردبیل به همراه جمعی از خادمین ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان اردبیل با حضور آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، مسئولان استانی و نظامی در مصلی امام خمینی(ره) اردبیل برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در این مراسم به مقام علمی و اخلاقی آیت الله فروغی اشاره کرد و با بیان اینکه آیت الله فروغی فراتر از تربیت یافتگان حوزه های علمیه است، گفت: حوزه های علمیه باید عالمان بیشماری همچون آیت الله فروغی پرورش و به جهان اسلام تقدیم کند.

وی با بیان اینکه سخنرانی های اخلاقی، علمی و معرفتی آیت الله فروغی فراتر از مرزهای کشور  شنیده می شود، اظهار داشت: از جمهوری آذربایجان گرفته تا دورترین نقاط روسیه در سیبری  سخنرانی های آیت الله فروغی گسترش یافته و طرفداران زیادی در این مناطق دارد و این موجب افتخار و سربلندی دارالارشاد اردبیل است که عالمانی همچون آیت الله فروغی در این برهه از زمان در خود پرورش داده است.

 

انتهای پیام/ج