نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 10003 ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل:

دانشگاه فرهنگیان اردبیل، میزبان شهید گمنام می‌شود

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل از میزبانی یک شهید گمنام در این دانشگاه خبر داد و گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

دانشگاه فرهنگیان اردبیل، میزبان شهید گمنام می‌شود

به گزارش ابصارخبر، مهدی معینی‌کیا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات تدفین پیکر مطهریک شهید گمنام در محوطه دانشگاه پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان اردبیل خبر داد و گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام روز یکشنبه 26 آذرماه پیش از اذان ظهر در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: به یقین شهیدان، جلوه های روشنی از صداقت، غیرت، شجاعت و مظهر کامل عشق و ولایت و عصاره ارزش ها و فضیلت ها هستند و  شهیدان انسان‌های مؤمن و فداکاری هستند که برای دفاع از کیان کشور، پای به میدان نبرد در برابر متجاوزانِ به آب و خاک میهن اسلامی نهاده و با ایثار جان خود، اسلام، استقلال، آزادی و اقتدار را به ملت ایران هدیه کردند و بی‌شک تکریم جایگاه این عزیزان، کمترین وظیفه ما در برابر این دِین بزرگ است.

وی افزود: توفیق میزبانی تدفین شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان اردبیل، زمینه‌ساز ایجاد بستری برای تربیت اعتقادی، اخلاقی، عبادی و تربیت اجتماعی و سیاسی، ایثار و از خودگذشتگی دانشجومعلمان خواهد شد.

شهید گمنامی که در دانشگاه فرهنگیان اردبیل آرام خواهد گرفت 17 ساله است که در اسفندماه سال 60 در عملیات مولای متقیان در منطقه عملیاتی چزابه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

 

خبرنگار: نعمت گنجی ایمچه

 

انتهای خبر/ ج