نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 10008 ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵

معاون سیاسی استاندار اردبیل:

رهبر معظم انقلاب، پرچم‌دار مقابله با تحریف است

معاون سیاسی استاندار اردبیل با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچم‌دار مقابله با تحریف است، گفت: دفاع از انقلاب اسلامی و راه امام خمینی (ره) در کنار تعریف متعالی از انقلاب امری است که تنها از عهده مقام معظم رهبری بر می‌آید.

رهبر معظم انقلاب، پرچم‌دار مقابله با تحریف است

رضا قاسمیان  ظهر امروز در آئین رونمایی از مجموعه «ره نامه» در دانشگاه محقق اردبیلی به لزوم مطالعه و بصیرت‌افزایی در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچمدار مقابله با تحریف است.

وی با بیان اینکه شایسته است فروشگاه‌های لوازم‌التحریر به فروشگاه‌های آزادی تغییر نام دهند گفت: خواندن و نوشتن اصلی‌ترین آزادی است.

معاون سیاسی استاندار اردبیل با بیان اینکه آزادی واقعی در آگاهی است، گفت:  آزادی از جهل، بداندیشی، هوس و ذلت و خودباختگی آزادی حقیقی و واقعی است.

وی به لوازم آزادی نیز اشاره کرد و گفت: قلم، بیان، فکر در کنار خواندن و نوشتن از لوازم آزادی هستند.

معاون سیاسی استاندار اردبیل به فتح قله‌ها اشاره کرد و گفت:  قله‌ها ارتفاعات جدید هستند و حرکت برای فتح قله‌ها حرکت برای درک افتخارات جدید، عزت و قدرت است.

 وی به سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: حاج‌قاسم محصول تمدن ایرانی‌اسلامی است در حالیکه ترامپ محصول تمدن غرب است و  مقایسه این دو شخصیت در واقع مقایسه دو تمدن است.

قاسمیان با بیان اینکه قاسم سلیمانی علاوه بر اینکه محصول تمدن ایرانی‌اسلامی است وی به مرحله‌ای رسید که خود تمدن‌ساز نیز شد.

وی افزود: تاریخ ثابت کرده است کشوری که دارای رفاه است؛ ولی از حاکمی برخوردار است که عزت ندارد، کشور  و مردمش نیز عزت خود را از دست خواهند داد.

معاون سیاسی استاندار اردبیل به ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:  ایران اسلامی به لطف حاکم مقتدر و با عزتی که دارد، باعزت و مقتدر است.

وی افزود: امام حسین (ع) با خون خود عزت را برای شیعه امضا کرد.

قاسمیان به حسرت‌های پشت پرده سران غرب اشاره کرد و گفت: رؤسای جمهور آمریکا و متحدان غربی‌اش در حسرت عکس‌گرفتن با مقتدرترین و باعزت‌ترین رهبر جهان هستند و این برگرفته از قدرت معنوی رهبر معظم انقلاب است که همچنان دشمنان را در حسرت فروبرده است.

معاون سیاسی استاندار اردبیل ویژگی مؤمن، عاقل و انقلابی به‌عنوان ویژگی یک رهبر مقتدر و باعزت نام برد و گفت: رهبر ما دارای شخصیت نمونه و عاقبت‌به‌خیری است که ملت خود را نیز به سمت رستگاری رهنمون می‌کند. 

وی به کتاب انسان ۲۵۰ساله اشاره کرد و گفت: این کتاب عظیم‌الشأن برای انسان درک قوی به ارمغان می‌آورد؛ چراکه دارای روح بزرگی است.

 قاسمیان با بیان اینکه اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی اندیشه‌ای عمیق و ژرف است گفت: خواننده این کتاب مصلح و حرکت‌دهنده خواهد بود؛ چراکه روحیه مبارزه در وی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه انسان ۲۵۰ساله به دنبال دفاع از حق و حقیقت است، گفت:  مفاهیم این کتاب فکر و قلب انسان را رشد داده و جامعه را گرم و منبسط می‌کند.

 معاون سیاسی استاندار اردبیل با بیان اینکه به برکت درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز آیات قرآن در جهان زمزمه می‌شود، گفت: امروز جهان در مسیر دوربرگردان قرار گرفته و مردم در حال بازگشت به مسیر معنویت هستند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچم‌دار مقابله با تحریف است، گفت: دفاع از انقلاب اسلامی و راه امام خمینی (ره) در کنار تعریف متعالی  از انقلاب امری است که تنها از عهده مقام معظم رهبری برمی‌آید.

قاسمیان به دسیسه‌های انگلیس در پاکستان و افغانستان اشاره کرد و گفت: خباثت انگلیس به حدی است که برای جلوگیری از معارف بر حق انقلاب اسلامی و اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) با صرف هزینه‌های سنگیان دیوان اشعار امام خمینی (ره) را منتشر و به‌رایگان در این دو کشور اسلامی توزیع می‌کند تا چهره شاعر از امام خمینی (ره) در ذهن مردم این کشورها ترسیم کند تا همچنان بتواند با تحریف مسئله خود را پیش برده و از بیداری اسلامی جلوگیری کند در حالیکه امام خمینی استکبارستیز بود و این روحیه ایشان امروزجهان‌شمول شده و با تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری تبدیل به امواج خروشان بیداری مستضعفین در جهان تبدیل شده است و این خود جای شکرگزاری به درگاه الهی دارد.