نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: ورزشی کد خبر: 10077 ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶

با حضور نوجوانان فرنگی کار از 4 کشور برگزار شد؛

مراسم افتتاحیه کشتی فرنگی نوجوانان جام صفویه در اردبیل

مراسم افتتاحیه کشتی فرنگی نوجوانان جام صفویه با حضور کشتی‌گیران 4 کشور در اردبیل برگزار شد.

مراسم افتتاحیه کشتی فرنگی نوجوانان جام صفویه در اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر»، ائین افتتاحیه مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جام صفویه با حضور 200 کشتی گیر از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، عراق، قزاقستان و ارمنستان، ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی، سید حامد عاملی استاندار اردبیل، پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، احد بیوته منتخب مردم اردبیل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،اعضای شورای شهر، عزیز محمدی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و مقامات نظامی و کشتی دوستان در سالن جهان پهلوان رضازاده اردبیل برگزار شد.

 

سید حامد عاملی در آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: پهلوانان و قهرمانان اردبیلی بسیاری در رشته‌های مختلف اعم از کشتی، همچون رحیم علی‌آبادی، احد پازاج و افشین بیابان‌گرد با افتخارات بین‌المللی برای کشورمان عزت و سربلندی به ارمغان آورده‌اند.

وی افزود: تقدیر و قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان کشورمان در رشته‌های مختلف همچون کشتی نباید فراموش و کم‌رنگ شود که این وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: سال گذشته جمعی از اهالی استان اردبیل با مقام معظم رهبری دیدار داشتند که رهبر انقلاب در آن دیدار فرمودند که اردبیل و خاندان صفوی در انسجام‌بخشی و هویت ملی و در ترویج مذهب حسینی در ایران نقش بسیار ویژه‌ای را ایفا کردند.

عاملی ادامه داد: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک کشورمان، مذهب، معماری، اقتصاد  انجام دادند که فراموش‌نشدنی است و در همین راستا راه‌اندازی جام صفوی یکی از روش‌های تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران است.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در سطح استان اردبیل در دستور کار است تا ظرفیت‌های موجود رشته کشتی استان احیا شود.

 

سخنراتی ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی، تجلیل از رحیم علی آبادی پیشکسوت کشتی اردبیل ، اجرای ورزش باستانی و رژه تیم های شرکت کننده از جمله برنامه های این مراسم در اردبیل بود.

 

انتهای خبر/ ج