نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 10115 ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷

در هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه مطرح شد؛

رسانه موتور محرکه مشارکت مردم در تولید است

اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه در خصوص تحقق شعار سال به تبادل اندیشه پرداخته و اعلام داشتند باید کارگروه‌های ویژه‌ای برای کشف و شناسایی موانع موجود و پیشروی جلب مشارکت‌های مردمی در خصوص تولید تشکیل داد تا با رفع آنها بتوان گام‌های مهمی در راستای تحقق شعار سال برداشت.

رسانه موتور محرکه مشارکت مردم در تولید است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، پیش از ظهر امروز کارگروه رسانه اردبیل با حضور  اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان اردبیل در اردبیل برگزار شد.

 

شهرام محمدی مسئول قشر بسیج رسانه استان اردبیل در این نشست به تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شعار سال 1403 پرداخت و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند چراکه رسانه می‌توانند اثر مهمی در جلب مشارکت‌های مردمی در راستای تولید ایفا کنند.

 

وی مطالبه از مدیران در موضوع به سرانجام رساندن پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، شناسایی و بیان ظرفیت‌های اقتصادی استان، توجه جدی به فرهنگ عمومی مردم و تشویق مردم به امر تولید و کارآفرینی را از کارکردهای رسانه در جلب مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال نام برد و گفت: زمینه‌سازی حمایت از بنگاه‌های اقتصادی که توسط مردم اداره می‌شوند از جمله رسالت‌های رسانه در تحقق شعار سال است.

 

محمدی در ادامه سخنان خود به آسیب‌شناسی مشارکت حداکثری مردم در موضوع تولید پرداخت و کفت: باید کارگروه‌های ویژه‌ای برای کشف و شناسایی موانع موجود  و پیشروی جلب مشارکت‌های مردمی در خصوص تولید تشکیل داد تا با رفع آنها بتوان گام‌های مهمی در راستای تحقق شعار سال برداشت.

 

وی افزود: ایجاد کارگروه‌های مختلف و اخذ نظر نخبگان دانشگاهی جهت رفع موانع و مشکلات مشارکت مردم در جهش تولید از جمله راهکارها است.

 

انعکاس مشکلات و موانع موجود در امر مشارکت مردم در جهش تولید به مسئولان توسط رسانه‌ها، اهتمام به تولید رسانه‌ای در جهت تقویت هرچه بیشتر فرهنگ تولید و تشویق به مشارکت مردم در اقتصاد از جمله مباحثی بود که توسط اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه به آن پرداخت شد.

 

انتهای خبر/ ج