کد خبر: 1035 ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶

امام جمعه انگوت ازتعطیلی دانشگاه پیام‌نور این شهر انتقاد کرد

امام جمعه انگوت با انتقاد از وضعیت روبه تعطیلی دانشگاه پيام‌نور به دلیل کمبود دانشجو، خواستار تبلیغ و تشویق جوانان برای تحصیل در این دانشگاه شد.

امام جمعه انگوت ازتعطیلی دانشگاه پیام‌نور این شهر انتقاد کرد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از سیفار، حجت‌الالسلام علی امیدوار، امام جمعه بخش انگوت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تقوای فردی و شخصی، اظهار کرد: رعایت نکردن تقواي زبان درانتخابات موجب ضعف ایمان می‌شود و در وعده‌ها رضايت خدا در نظر گرفته شود.

وی با انتقاد از وضعیت روبه تعطیلی دانشگاه پيام‌نور انگوت به دلیل کمبود دانشجو، خواستار تبلیغ و تشویق جوانان برای تحصیل در این دانشگاه شد.

وی با بیان اینکه جهنم هفت باب دارد كه از هركدام از آن گروه‌هاي مختلف وارد مي شود؛ گفت: علامه طباطبايي نظرش درباره ابواب جهنم همان هفت اعضاي بدن انسان است كه درقيامت جواب پس مي‌دهند.

وی با تبریک توافق هسته‌ای و موفقیت تیم مذاکره کننده و با قدردانی از رهبر معظم انقلاب به جهت درايت و مديريت عالي، از مردم به دليل استقامت و مقاومت و از تيم مذاكره كننده به دلیل متحمل شدن زحمات زیاد، تصریح کرد:‌ نبايد با رفتار عجولانه باعث شويم آمريكا احساس كند كه نجات مردم ايران به توافق بستگي دارد و در مورد آمريكا نیز نبايد فكر كنيم آمريكا نقطه اميد ما است.

وی با برشمردن برکات ماه مبارک رمضان، بیان کرد: پس از يك ماه بندگي و روزه‌داري خداوند مزد و هديه مومنان را در روز عيد فطر مي‌دهد. مواظب اعمال خود باشیم تا اندوخته‌های خود در این ماه از بین نرود.

انتهاي پيام/