کد خبر: 1121 ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲

فرماندار پارس آباد:

رویکرد اصلی اردوهای جهادي،ایجاد تفکر جهادی در دانشجویان است

فرماندار پارس آباد در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاههای پارس اباد مغان گفت: رویکرد اصلی اردوهای جهادي،ایجاد تفکر جهادی در دانشجویان است.

رویکرد اصلی اردوهای جهادي،ایجاد تفکر جهادی در دانشجویان است

به گزارش ابصارنیوز به نقل از خبرنگار آران مغان، مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه­های پارس آباد صبح امروز با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد و تعدادي از اهالی روستای هزار كندي در مسجد اين روستا برگزار شد.

در این مراسم فرماندار پارس آباد با بیان اینکه رویکرد اصلی در اجرای اردوهای جهادي اجرای منویات مقام معظم رهبری برای ایجاد تفکر جهادی در دانشجویان بسیجی است، تصریح کرد: اين اردوها موجب تقویت روحیه همدلی، اعتماد به نفس، ایجاد فضایی برای خودسازی هرچه بیشتر دانشجويان و بهره برداری معنوی از حضور در عرصه های جهادی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی در زمینه های فرهنگی، علمی، آموزشی و عمران و آبادانی می شود.

 

مهدي احمدي با تاکید بر نشر و گسترش فرهنگ جهادی به عنوان دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، از تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای فرامین رهبر فرزانه انقلاب از جمله ماموریت‌های اصلی این سازمان یاد کرد.

 

فرماندار پارس آباد با اشاره به این موضوع که نیروهای بسیج جزو انسان‌های پرتلاش و بی‌توقع جامعه هستند، افزود: با توجه با این موضوع که این شهرستان جزو مناطق محروم استان است، فعالیت بسیج دانشجويي و همکاری و مشارکت ادارات و سازمان‌ها در این مسیر باید بیشتر باشد.

 

احمدي دانشجویان را مدیران آینده این کشور برشمرد و گفت: گروه­های جهادی فرصتی است برای دانشجویان تا با فرهنگ کار و تلاش آشنا شوند.

 

در ادامه فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد نيز برگزاری اردوهای جهادی را یک حرکت ارزشمند خواند و افزود: یکی از اقداماتی که توسط بسیج دانشجويي انجام می‌شود، برگزاری اردوهای جهادی است که برای توسعه عمرانی و آبادانی در مناطق محروم صورت می‌گیرد.

 

مطلب شاهي به اشتياق دانشجويان بسيجي به حضور در اردوهاي جهادي اشاره كرد و گفت: ايجاد فضاي مناسب براي خودسازي، وجود همدلي و همبستگي بين دانشجويان جهادگر و مردم روستاهاي محروم و آشنا كردن مسئولان با مشكلات روستاهاي مورد نظر از اهداف برگزاري اردوهاي جهادي است.

 

به گفته وی اردوهاي جهادي در قالب محرومیت زدایی، بهسازی مساجد، ساخت سرويس بهداشتي و حمام، برگزاری کلاس های آموزشی در مناطق روستایی جهت افراد کم درآمد و محروم به اجرا درمی آید.

 

انتهای پیام/