کد خبر: 1124 ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲

64 بسیجی موفق اردبیل تجلیل می‌شوند

پنجمین جشنواره استانی مالک اشتر به منظور معرفی رده های برتر سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اواخر مرداد یا اوایل شهریور ماه امسال در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش ابصارنیوز به نقل از سبلانه،برای معرفی رده‌ها و سازمانهای موفق‌تر سال 93 سپاه استان اردبیل، مرحله استانی پنجمین جشنواره  سراسری مالک اشتر اواخر مرداد یا  اوایل شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد که در این جشنواره از موفق‌ترین بسیجیان استان تجلیل می‌شود.

سید منصور حیدری دبیر اشراف سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل درباره برگزاری مرحله استانی  پنجمین جشنواره سراسری مالک اشتر در این استان  به خبرنگار سبلانه گفت:  هنوز زمان قطعی برگزاری این جشنواره در اردبیل مشخص نشده اما به احتمال زیاد اواخر مرداد یا هفته اول شهریور امسال زمانی است که بسیجیان موفق تر استان اردبیل تشویق و تجلیل می شوند.

 وی ادامه داد: 64 بیسجی موفق از استان اردبیل در مرحله استانی پنجمین جشنواره  سراسری مالک اشتر  تجلیل خواهند شد.

به گفته حیدری معرفی الگوسازی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده‌ها، ایجاد وحدت رویه و نظامند کردن انتخاب و معرفی رده های موفق‌تر و ترغیب در رفع معایب و نواقص سازمانی اهداف برگزاری جشنواره سراسری مالک اشتر است.

دبیر اشراف سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: امسال برای معرفی رده‌ها و سازمانهای موفق تر سال 93سپاه استان اردبیل، 64 نفر در سطح استانی و 25 الی 30  نفر هم در سطح کشوری حائز شرایط هستند.

جشنواره مالک اشتر که اجرای آن از سال 90 در راستای استفاده از ظرفیت‌های انسانی و معرفی مدیران موفق آغاز شده است، ابتدا در مرحله استانی و سپس در سطح کشوری برگزار می شود.

انتهای پیام/