کد خبر: 1148 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷

با حضور مسئولین بسیج دانشجویی استان

از اردوهای جهادی دانشگاههای مشکین شهر بازدید شد

دبیر اردوهای جهادی بسیج دانشجویی گفت: هدف از سرکشی اردوهای جهادی دانشگاههای مشگین شهر ایجاد شور و نشاط در بین جهادگران و بررسی بسترهای فعالیت های جهادی در روستاها است.

از اردوهای جهادی دانشگاههای مشکین شهر بازدید شد

روحبخش امروز در حاشیه بازدید از دانشجویان جهادی مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز، گفت: هدف از سرکشی اردوهای جهادی عرض خسته نباشید و خداقوت به دانشجویان، بررسی راهکارها و بسترهای فعالیت های جهادی برای دانشجویان خواند.

دبیر سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل، با بیان اینکه نکته اصلی کار جهادی کارکردن با برنامه ریزی و پیشرفت است گفت: نباید کار بچه های جهادی دفعی و جزیره ای باشد بلکه باید با برنامه ریزی منظم و منسجم در طول سال مداوت داشته باشد تا تأثیر خود را بعد از بازه زمانی مشخص بروز دهد.

روحبخش با اشاره به هدفی که مقام معظم رهبری برای اردوهای جهادی دارند گفت: دانشجویان باید با فعالیت های جهادی به قله های بلند اهداف انقلاب اسلامی برسند.

دبیر سازندگی بسیج دانشجویی اردبیل با بیان اینکه از امروز با حضور میدانی در مناطق عملیاتی و هدف از جمله روستا های « میرک،موییل،ساربلانار، مجنده» دانشجویان جهادی را مورد تشویق قرار دادیم گفت: دانشجویان جهادی از شور و نشاط خاصی برخوردار هستند و برنامه ریزی های خوبی برای فعالیت در روستهای محروم و کم برخوردار انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فعالیت‌های جهادی نگاه آرمانی و انقلابی مد نظر دانشجویان است، یادآور شد: نگاه کاربردی در اجرای پروژه‌ها، نیازمندی کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام