کد خبر: 1155 ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبيلی:

دهکده علمی، تفريحی و توريستی پرواز در اردبیل راه اندازی می شود

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبيلی از انعقاد توافق نامه با پژوهشکده سازمان صنايع هوايی خبر داد و افزود: در آینده نزدیک مرکز پژوهشی و طراحی هواپيماهای سبک چندمنظوره در اردبیل ایجاد می شود.

دهکده علمی، تفريحی و توريستی پرواز در اردبیل راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،محمد نريمانی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبيلی از امضای تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی ميان دانشگاه محقق اردبیلی و پژوهشکده سازمان صنايع هوايی و بسيج علمی پژوهشی سپاه حضرت عباس(ع) خبر داد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبيلی با بیان اینکه طی مفاد اين تفاهم­ نامه سه جانبه، دوره ­های آموزش هوانوردی، ترويج دانش هوايی در اینده نزدیک در اردبیل برگزار خواهد شد گفت: اجرای طرح ­های پژوهشی، پايان ­نامه­ ها و رساله ­های تحصيلات تکميلی مرتبط با هوافضا و ساير موارد آموزشی و پژوهشی از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

نریمانی در ادامه به راه ­اندازی دهکده علمی، تفريحی و توريستی پرواز در استان اردبيل با رويکرد هوانوردی در اردبیل اشاره کرد و افزود: اقدامات اوليه برای راه ­اندازی مرکز پژوهشی و طراحی هواپيماهای سبک چندمنظوره اطفای حريق و سمپاش نیز با مشارکت پژوهشکده هوافضا انجام گرفته است.

انتهای پیام