کد خبر: 1156 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹

مسئول بسیج دانشجویی در آیین تجلیل از خبرنگاران:

انعکاس اخبار برابر با کنترل افکار عمومی جامعه است

طی مراسمی با حضور خبرنگاران و فعالین عرصه اطلاع رسانی از خبرنگاران خبرگزاری های فارس،تسنیم،ایسنا،مهر و پایگاه های خبری و تحلیلی سبلانه و ابصارنیوز به خاطر همراهی بسیج دانشجویی در اجرای برنامه تجلیل بعمل آمد.

انعکاس اخبار برابر با کنترل افکار عمومی جامعه است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری های اردبیل انعکاس اخبار را برابر با کنترل افکار عمومی جامعه دانست و تصریح کرد: همان طوری که انعکاس درست اخبار می تواند کنترل افکار عمومی را به دست گیرد انعکاس اشتباه اخبار نیز افکار عمومی را متاثر می سازد.

مسئول بسیج دانشجویی استان بر ضرورت بهره گیری مطلوب از فضای سایبری در انعکاس اخبار تاکید کرد و بیان داشت: به عنوان مثال نقش آفرینی بسیج دانشجویی در راهبردهای نظام می تواند از طریق فضای مجازی به صورت گسترده منعکس شود.

اسدی در ادامه سخنان خود به برنامه ها بسیج دانشجویی در تابستان اشاره کرد و  گفت: ما در قالب طرح ولایت امسال سعی کردیم  بیش از 160 نفر از دانشجویان را تحت آموزش قرار دهیم.

وی افزود: بسیج دانشجویی در کنار برنامه‌های آموزشی و اجرای طرح ولایت در قالب حلقه‌های صالحین نیز سعی کرده است تا دانشجویان را با مسائل ارزشی، اعتقادی و سیره عملی ائمه اطهار (ع) بیشتر آشنا کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان ادامه داد: سازمان بسیج دانشجویی در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزش‌های ارزشی و اعتقادی سعی دارد تا در محیط دانشگاه فضایی شایسته برای نسل آینده و تربیت آنها فراهم کند که در این راستا برگزاری سلسله مباحث اعتقادی و ارزشی نظام اسلامی مورد توجه است.

اسدی به برگزاری اردوهای جهادی با حضور بیش از یک هزار و 300 نفر از دانشجویان اشاره کرد و یادآور شد: اعزام اردوهای جهادی دانشجویی با همراهی خوب دانشجویان به مناطق محروم آغاز شده و دانشگاه محقق اردبیلی، پیام نور و آزاد برگزاری این اردوها را با همکاری دانشجویان آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دانشجویان در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاششان بر این است تا از اوقات فراغت خود استفاده کرده و بیشتر در مسیر توسعه مناطق محروم و روستایی قرار گیرند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از تلاش‌های خبرنگاران خبرگزاری های فارس،تسنیم، مهر،ایسنا،، سبلانه و پایگاه خبری ابصارنیوز به جهت همکاری نزدیک با بسیج دانشجویی قدردانی شد.

انتهای پیام