کد خبر: 1160 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹

به همت دفتر نهاد رهبری

ضیافت اندیشه ویژه استادان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد

ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مدت چهار روز و به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد برگزار شد.

 ضیافت اندیشه ویژه استادان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد

حجت الاسلام واحدی زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز از برگزاری ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه خبرداد و افزود: این طرح به مدت 4 روز از تاریخ 94/05/16 الی 19/05/94 در واحد اردبیل برگزار شد.

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل افزود: در این طرح شیرخوانی و حجت‌الاسلام میرهاشمی به تبیین مبانی سیاسی اسلام با موضوعات اندیشه سیاسی اسلام سطح یک و اخلاق حرفه‌ای سطح یک پرداختند.

واحدی زاده همچنین موضوعات فرهنگی و پژوهشی با محوریت ولایت فقیه و سبک زندگی (زندگی خانواده قرآنی) را از جمله موارد مورد بحث و بررسی استادان و شرکت‌کنندگان در این دوره بیان کرد.

وی در پایان دیدار با علما و  اماکن زیارتی و سیاحتی  اردبیل و آب درمانی شهر سرعین از جمله فوق برنامه های ضیافت اندیشه عنوان کرد.

طرح ضیافت اندیشه تابستان هر سال و به همت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای سراسر کشور با هدف تقویت فکری اساتید برگزار می شود.

انتهای پیام