کد خبر: 1169 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰

رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل :

زمینه جذب بیماران خارجی در استان فراهم می شود

رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل با اشاره به پتانسیل های درمانی مختلف در این استان گفت: باید زمینه های استفاده بهینه از امکانات موجود تسهیل شود و با تسهیل امکانات زمینه جذب بیشتر بیماران خارجی فراهم شود.

زمینه جذب بیماران خارجی در استان فراهم می شود

به گزارش ابصارنیوز به نقل از مهر، رامز نصیری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح ابعاد اجرای این طرح در اردبیل تصریح کرد: قرار است طرح غربال گری برای انواع هپاتیت  انجام شود و برای اجرا در حال برآورد اولیه هزینه هستیم.

وی با بیان اینکه بارها در مراجعات اتباع آذری به مراکز درمانی مشاهده شده فرد آلوده است و خود وی اطلاعی از بیماری ندارد، متذکر شد: به منظور ارائه خدمات بیشتر به اتباع آذری طرح غربال گری در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان با اشاره به پتانسیل های درمانی مختلف در این استان بیان داشت: باید زمینه های استفاده بهینه از امکانات موجود تسهیل شود و با تسهیل امکانات زمینه جذب بیشتر بیماران خارجی فراهم شود.

نصیری در خصوص وضعیت مراجعه اتباع آذری به مرکز درمان ناباروری ادامه داد: به صورت میانگین شش زوج در هفته مراجعه دارند و پاسخ به درمان مطابق با استانداردهای جهانی نزدیک به ۳۷ درصد است.

وی عقد قرارداد با شرکت گردشگری سلامت را یادآور شد و تاکید کرد: در نظر داریم از زمان ورود تبعه آذری به اردبیل نحوه خدمت رسانی به ویژه در بخش درمان وی ساماندهی شود.

انتهای پیام