کد خبر: 1226 ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲

با بدرقه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

دانشجویان پزشکی نیز به جهادگران پیوستند

گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با هدف محرومیت زدایی و ارائه خدمات درمانی به روستائیان به مناطق محروم اعزام شدند.

دانشجویان پزشکی نیز به جهادگران پیوستند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، پیش از ظهر امروز(دوشنبه 94/06/02) گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بدرقه مسئولین دانشگاه و بسیج دانشجویی استان برای عمیاتی کردن اندوخته های خود به سمت روستاهای محروم اعزام شدند.

در مراسم بدرقه حجت الاسلام کاظم معاضدی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و اظهار داشت: دانشجویان جهادگر امروز نیز همچون سی سال پیش تنها به خاطر کسب رضای خدا پا میدان می گذارند.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان نود درصد هدف اردوهای جهادی را خود جهادگران عنوان کرد و افزود: جهادگران با دست کشیدن از زرق و برق و آسایش و راحتی موجود در فضای شهری با درک سختی های روستایی و دست یافتن به صفای باطنی می توانند ره توشه مناسبی در ادامه مسیر زندگی خود بردارند.

معاضدی مخالفت با هوای نفس را  بهترین جهاد دانست و گفت:این نوع جهاد در این شرایط سنی بهترین نوع تمرین  خودسازی و تزکیه نفس است.

انتهای پیام