کد خبر: 1231 ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲

"من یک روستایی ام" به زبان جهادگران دانشجو

من یک روستازاده ام، همان روستازاده ای که در اوج ظلمت و تاریکی زمان ستمشاهی، پدرم به ندای بت شکن زمان لبیک گفت،همان روستازاده ای که خط شکن جبه های نبرد حق بر باطل شد، من همان روستازاده ای هستم که در اوج تحریم و فشار اقتصادی هنوز هم با دستان زمختش، روحیه امید را به مردم تزریق می کند.

"من یک روستایی ام" به زبان جهادگران دانشجو

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، " جهادگران منادیان آبادی دانشگاه آزاد اسلامی پس از یک ماه انس و الفت با روستائیان  و درک سبک زندگی پدران خود که زمانی نه چندان دور خود روستایی بودند به روستازاده بودن خود افتخار کردند و گفتند: اگر روستایی نبود ایران هم نبود.

سید قاسم موسوی نقش روستاییان و عشایر این مرز و بوم   را در مواقع حساس کشور خاطر نشان کرد و گفت:در فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) می خوانیم که ایشان می فرمایند :" عشایر در جریان جنگ تحمیلی امتحان خوبی دادند و با شور و شوق به میدان آمدند و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام و انقلاب کردند. "

 

سجاد بایرامی انقلاب اسلامي مردم ايران را مأمن و پناهگاهي براي کوخ نشينان و ضعفا توصیف کرد و اظهارداشت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها گفته اند که يک موي کوخ نشينان را بر همه کاخ نشينان ترجيح مي دهند.

 

محمد محمدی گفت: مردم انقلابی اکثراً روستایی بودند و زندگی در روستا با لقمه های حلالش را به زرق و برق و ریا و دورویی شهر ها ترجیح دادند.

وی طینت پاک روستایی را یاداور شد و گفت: روستا زاده هایی که اگر در آینده نیز به مسئولیتی برسند گذشته خودشان را فراموش نخواهند کرد.

این جهادگر دانشجو به صراحت گفت: من اعلام می کنم که یک روستا زاده انقلابی هستم و از اینکه روستا زاده ام ،ننگ و عاری ندارم.

 

وحید نظم آرا که خود را متولد شهر و آمیخته با فرهنگ شهری توصیف می کند گفت:طول این مدت با تمام وجود درک کردم روستائیان مردمانی صاف و صادق و بی ریا هستند،زمان جنگ آماده رزم اند و در موقع صلح و آرامش نیز به فکر تأمین معیشت مردم  اندهرچند دستانشان پبنه بسته ولی هرگز به خود اجازه استراحت و آسایش نمی دهند چونکه معتقدند کار نیز خود عبادت است.

ایرج صحرایی که مسئول گروه جهادی است خود را یک روستازاده معرفی کرد و گفت: من غیرت دارم چونکه پدرم در هشت سال دفاع مقدس آن راثابت کرد، آن زمان که دشمن متجاوزگر به خاک وطنم طمع ورزید، پدرم جزو اولین کسانی بود که در صف مبارزه و دفاع ایستاد و بعد از آن نیز هیچگاه از دلاوری هایش به سخن ننشست چرا که با خدای خود معامله کرده بود و نه با بنده ی خدا.

انتهای پیام


نظرات بازدیدکنندگان

امیرمهدی
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳

عالی بود