کد خبر: 1304 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱

امام جمعه اردبیل

آمریکا همه پل‌های وثوق را از بین برده است

امام جمعه اردبیل گفت: تا به حال هیچ ملتی با انفعال به حقوق خود دست پیدا نکرده است.

آمریکا همه پل‌های وثوق را از بین برده است

به گزارش ابصارنیوز به نقل از سبلانه،آیت‌الله سید حسن عاملی‌ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل همه را به شرکت وسیع در جشن عاطفه‌ها جهت تأمین نیازهای درس و مدرسه دانش‌آموزان بی بضاعت که پنج‌شنبه و جمعه آینده برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

 

وی به‌مناسبت اول ذی الحجه سالروز ازدواج امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س)، جوانان و خانواده‌ها را به تأسی از آن دو شخصیت آسمانی دعوت و به رعایت سادگی و حفظ عفت در برگزاری مراسم ازدواج توصیه کرد.

 

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص عدم گفت‌وگو با آمریکا در غیر موضوع هسته‌ای اظهار داشت: با اینکه اصل، جواز ارتباط و مذاکره با کشورها است ولی آمریکا همه پل‌های وثوق را از بین برده است؛ با یک دست آشتی می‌کند و با دست دیگر خیانت. آنها رفع تحریم هم زمان را دبّه کردند و درصدد وضع تحریم‌های شدیدتر و قدرتمندتر با بهانه حقوق بشر و همکاری با تروریسم و تولید موشک های پیشرفته هستند. آن‌ها تصریح می‌کنند که چارچوب تحریم‌ها حفظ خواهد شد. بعضی از آن‌ها به ایران لبخند می‌زنند و بعضی دیگر مصوبه تحریم تهیه می‌کنند.

 

 عاملی افزود: آن‌ها میخواهند با وضع تحریم‌های حقوق بشری امتیازاتی را که ایران از توافق هسته‌ای بدست می‌آورد از بین ببرند. آنها به بخش‌هایی از ایالات آمریکا دستور داده‌اند بدون توجه به تحریم‌های کشور آمریکا علیه ایران، تحریم های ایالتی را فعال نگه دارند.

 

امام جمعه اردبیل گفت: آنها در حال مذاکره، ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کنند.

 

 وی با اشاره به سخنان اوباما که گفته است بودجه نظامی سالانه آمریکا 600 میلیارد دلار و بودجه ایران فوق‌العاده ناچیز است و پشت توافق، گزینه نظامی را قرارداده‌ایم گفت: رئیس جمهور آمریکا تا حال متوجه نشده که سرنوشت جنگ در میدان را دلار و پول تعیین نمی‌کند و الّا آمریکا در عراق، افغانستان، سوریه، لبنان و یمن شکست نمی خورد.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: موضع‌گیری‌های مقام معظم رهبری تأثیر بسیار مبارکی در تأمین امنیت کشور و استیفاء حقوق ملت دارد و تقویت بزرگی برای مذاکره کنندگان هسته‌ای است و تا حال هیچ ملتی با انفعال به حقوق خود دست پیدا نکرده است.

 

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اهالی را به استفاده کامل از دهه اول ذی الحجه مخصوصا به روزه 9 روز اول این ماه دعوت کرد و در مورد فضیلت این دهه که دو بار در قرآن به آن تأکید شده، بطور مبسوط سخن گفت.

انتهای پیام/


نظرات بازدیدکنندگان

ناشناس
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان بیله سوار معرفی شد http://moghanemruz.ir/news/12590