کد خبر: 1312 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲

دانشگاه آزاد مشگین شهر برگزار کرد

کارگاه آموزشی روی بزرگترین پل معلق خاورمیانه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین‌شهر با هدف آشنایی دانشجویان با محیط‌های علمی و فرهنگی این شهرستان یک کارگاه آموزشی و فرهنگی روی بزرگترین پل معلق خاورمیانه برگزار کرد.

کارگاه آموزشی روی بزرگترین پل معلق خاورمیانه

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، دیروز (شنبه) کارگاه آموزشی و فرهنگی با همکاری مدیریت مجموعه تفریحی و فرهنگی نور سبلان و امور فرهنگی دانشگاه آزاد واحد مشگین‌شهر با هدف آشنایی دانشجویان با محیط‌های علمی و فرهنگی برگزار شد.

 ابراهیم دادفر سرپرست واحد مشگین شهر در این کارگاه آموزشی با ابراز خرسندی از اجرای این برنامه، حمایت خود را از برگزاری چنین برنامه‌هایی اعلام کرد.

علی سعادتی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد مشگین‌شهر نیز در گفتگو با خبرنگار ما سرفصل‌های آموزشی این کارگاه را آسیب‌های اجتماعی و پیامدهای مخرب مواد مخدر و تلاش برای حفظ محیط زیست و رعایت حقوق دیگران عنوان کرد.

پل معلق مشگین‌شهر به عنوان بزرگترین پل معلق خاورمیانه در ارتفاع ۸۰ متری رودخانه خیاوچایی و بر روی پارک جنگلی مشگین‌شهراحداث شده است.

این پل ۲ متر عرض و ۳۶۵ متر طول دارد. سازه این پل توسط کارشناسان داخلی و مهندسان منطقه اجرا شده و دانش ساخت آن نیز بومی است.

 منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گیردولی بزرگ‌ترین پروژه گردشگری استان اردبیل است. این مجموعه گردشگری شامل تالارهای پذیرایی، سوئیت‌های اقامتی، سایت بالن‌سواری و ورزش‌های هوایی، رستوران‌گردان و بازارچه‌های صنایع‌دستی، شهربازی و دیگر امکانات مختلف تفریحی است.

انتهای پیام