کد خبر: 1378 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵

احرام خونین

اعلام موضع مسئولین تشکلهای دانشجویی اردبیل در پی حاثه خونین منا

مسئولین تشکلهای دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل در پی حادثه غم انگیز"منا"، با توجه به پیشینه آل سعود در این زمینه،خواستار اقدام جدی سران کشورهای اسلامی شدند.

اعلام موضع مسئولین تشکلهای دانشجویی اردبیل در پی حاثه خونین منا

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، مسئولین تشکلهای دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل در پی حادثه غم انگیز"منا" ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و اعلام موضع در این زمینه از سران کشورهای اسلامی که در سازمان ملل حضور دارند خواستند تا با حفظ اتحاد و یکپارچگی خود با توجه به سابقه بد و سوء مدیریتی آل سعود خود مدیریت حج را در سالهای آینده به دست بگیرند:

 

آل سعود، ثابت کرد لیاقت میزبانی از میهمانان خانه خدا را ندارد

علیرضا پاریابی دبیر انجمن اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار حادثه منا گفت: بار دیگر شاهد بودیم که رژیم آل سعود با بی تدبیری هایش عید قربان را به عزا تبدیل نمود و بیش از پیش ثابت کرد لیاقت خدمت به حرمین شریفین را ندارد.

وی افزود: این رژیم منحوس باید هرچه زودتر خدمت به زائران و حجاج را  در ایام حج به سران ممالک اسلامی واگذار کند تا بیش از این شاهد فجایع جبران ناپذیر نباشیم.

 

عامل این داغ بزرگ بی تدبیری و بی کفایتی آل سعود است

ابراهیم حیدرزاده مسئول هیات مکتب الشهدای دانشگاه محقق، فاجعه غم بار و دلخراش منا، که عید قربان خونین در صفحه تاریخ را رقم زد به خانواده های داغدار و امت اسلامی تسلیت گفت و افزود: بی شک عامل این داغ بزرگ بی تدبیری و بی کفایتی آل سعود منحوس است که انشاءالله بزودی در دادگاه  عدل الهی تقاص سنگینی را پس خواهد داد.

وی در ادامه از وزارت خاجه کشور خواست تا بصورت جدی از راه های قانونی  این فاجعه غم انگیز را پی گیری کند.

 

احساس مسئولیت بار سنگینی است که آل سعود از آن بی بهره است

راهب محمدی دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق این حادثه را نتیجه بی تدبیری و مدیریت غلط حاکمان بیت الله الحرام و درک نکردن درست از جایگاه حج دانست و گفت:باید این شیوه غلط مدیریتی با از پس گیری امور حج از آل سعود اصلاح شود.

وی با یادآوری فجایع گذشته از دولت سعودی نیز خواست تا مسئولیت این فاجعه اسفناک را بر عهده گرفته و از مسلمانان جهان عذرخواهی کند.

 

کلید داران کعبه، لیاقت میزبانی از میهمانان خانه خدا را ندارند

کیوان مجرد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه کلید داران کنونی کعبه لیاقت میزبانی میهمانان خانه خدا را ندارندو جز تأمین منافع آمریکا و صهیونیست و تقدیم منابع عظیم کشورشان به آنها کاری از دستشان بر نمی آید، گفت: حکومت آل سعود با پیروی از افکار وهابیون بی خدا به سان خنجری اند که همواره از پشت به مسلمانان خنجر زده اند.

وی با اشاره به سستی و ضعف کارگزاران ناشی و بی اراده  حاکمیت سعودی گفت: وارثان ابن سفیان و ابی لحب و رهروان یزید با خلق این حادثه سعی داشتند نمای زشتی از اسلام را به جهان به نمایش بگذارند که به امید خداوند نه تنها تفرقه ای در بین مسلمانان ایجاد نشد بلکه شعائر الهی نیز پر رنگ تر از هر سال به اجرا درامد و باعث شد پرده از اعمال و افکار  آل سعود، این خائن الحرمین برداشته شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پایان سخنان خود از کشورهای اسلامی خواست تا با اتحاد خود اجرای امور حج را به دست گیرند تا بیش از این به دشمنان اسلام اجازه کج اندیشی و اهانت به زائران خانه خدا داده نشود.

 

مدیران آل سعود، بی عرضگی خود را به اثبات رساندند

سجاد آقازاده مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی  به حوادثی که در حج رخ داده اشاره کرد و فاجعه منا را نشانگر بی لیاقتی و بی عرضگی مدیران عربستان خواند و گفت: با نگاهی به گذشته چند ماهه عربستان، ثابت می شود که این کشور در یک سردرگمی و گمراهی به سر می برد و کلیه این حوادث اخیر بخصوئص جنگ یمن و فاجعه منا، ناکارآمدی و بی لیاقتی دولت عربستان را ثابت می کند.

وی با بیان اینکه عربستان باید بابت این مدیریت بسیار ضعیف خجالت کشیده و از مسلمانان عذرخواهی کند،گفت: آل سعود، ژاندارم بودن جهان اسلام را با کشتار زنان و کودکان یمن اشتباه گرفته و مانند رژیم کودک کش صهیونیست فقط به فکر قدرت طلبی خود حتی به قیمت به خاک و خون کشیدن مظلومان است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی حج را بزرگترین گردهمایی مسلمانان جهان دانست و گفت:کشورهای مسلمان باید تلاش کنند مدیریت حج را کنفرانس اسلامی تلقی کرده و خود را سهامدار این امر بزرگ الهی بدانند.

 

عاملین وقایع اخیر حرم امن الهی، باید به اشد مجازات برسند

بهارعلی شوکتی مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای خلخال خبر دلخراش  و تأسف اور کشته شدن جمع کثیری از حجاج ایرانی و غیر ایرانی در منا را موجی از اندوه و تاسف در بین همه مسلمانان جهان توصیف کرد و افزود: این حادثه بخصوص پس از حادثه سقوط جرثقیل در خانه خدا برنگرانی ها مبنی بر عدم توانایی تامین امنیت و سلامت حاجیان توسط کشور میزبان دامن زده است.

شوکتی ضمن اعلام همدردی با بازماندگان این حادثه تأسف بار، از مسئولین دولت جمهوری اسلامی ایران خواست تا با بررسی عاجل و تبیین علت وقوع این واقعه دردناک ضمن مجازات عاملین واقعه نسبت به تکرار شدن حوادثی از این دست، در آینده نیز جلوگیری کند.

وی اقدامات نمایشی آل سعود در بدو امر بدون رسیدگی دقیق را رافع مسئولیت ندانست و تصریح کرد: به طور قطع مسئولیت پذیری و پاسخگویی حقیقی دولت سعودی در قبال امنیت و سلامت حاجیان و بهره گیری از توجه لازم و مدیریت مناسب در حج، می تواند از وقوع چنین حوادث خسارت باری جلوگیری کند.

 

کارگزاران نظام، باید به روند عدم اعزام به عمره مفرده مداومت داشته باشند

حامد هاشمی دبیر شورای تبیین مواضع حوزه شهید علم الهدی بسیج دانشجویی استان اردبیل سابقه ننگین آل سعود در زمینه میزبانی از زائرین را یادآور شد و افزود: با توجه به سابقه ننگین دولت عربستان مانند کارشکنی ها ،اهانت ها و اقدامات ایذایی برای حجاج ایرانی،تا تغییر مواضع رژیم آل سعود به روند توقف اعزام به حج عمره ادامه دهند.

 

حاجیان، قربانی کبر و غرور حکام آل سعود شدند

بهنام منصوری دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای گرمی مغان با بیان اینکه عید قربان، قربانگاه حاجیان شد گفت: حاجیانی که برای رمی جمرات به منا مشرف شده بودند تا فردای آن روز، امر پروردگارشان را لبیک بگویند و ضمن قربانی کردن، رمی جمرات کنند،خود قربانی کبر و غررور و منفعت طلبی آل سعودشدند.

وی ادامه داد: اگر در قبال چنین حوادث مصیبت باری واکنش مناسب داده نشود رفته رفته مشرف شدن به حج همچون نبر در جبهه ها خواهد شد.. منصوری تمامی سهل انگاری ها و حرکت های مشابه در عربستان را در جهت از رونق انداختن کنگره عظیم ابراهیمی و مناسک الهی حج قلمداد کرد و افزود: همه این افکار و اعمال از افکار صهیونیسم نشأت گرفته است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای گرمی اظهار داشت: بی مبالاتی و سوءتدبیر حکومت آل سعودکه امنیت حاجیان را از بین برده قطعاً محکوم است و شایسته است جوامع اسلامی بازخواست عوامل وقوع چنین سهل انگاری مصیبت باری را پیگیری کنند.

 

جوامع اسلامی، باید دست رژیم فاسد آل سعود را از اداره حجاز و شهر مدینه و مکه کوتاه کند

حسن بحری مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای پارس آبادمغان با بیان اینکه این جنایت بزرگ و نابخشودنی یکبار دیگر نشان داد که رژیم بی دین آل سعود، صلاحیت اداره خانه خدا را ندارد و امت اسلام باید دست این خاندان فاسد صهیونیستی را  از سرزمین وحی کوتاه کنند گفت: ریشه تمام این بدبختی ها شیطان بزرگ، آمریکا است. اگر حمایت های دائمی آمریکا از این رژیم دیکتاتور نبود و مردم عربستان اجازه داشتند آزادانه نظام مورد علاقه خودرا پای صندوق های رأی انتخاب کنند، حتی یک درصد هم احتمال حاکمیت این خاندان فاسد و بی کفایت بر مردم حجاز و وقوع حوادثی تلخ از این قبیل نبود.

این جنایت فراموش نشدنی، بیانگر نکبت آل سعود برای مسلمانان است

نوین فتحی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیله سوار با بیان اینکه ماهیت این حوادث هرچه باشد، چه تلاش آل سعود برای ارائه یک تصویر زشت و خشن از اسلام در دنیا و متوقف کردن موج اسلام گرایی در کشورهای جهان و چه تلاش برای جلوگیری از اعلام برائت حجاج از شیطان بزرگ در رمی جمرات و چه زمینه سازی برای تفرقه در بین امت اسلام و به تعطیل کشاندن حج ابراهیمی، این جنایت فراموش نشدنی بیانگر نکبت آل سعود برای مسلمانان است.

وی ادامه داد: تا زمانیکه این رژیم بر سر کار است هر سال باید منتظر شنیدن اخبار این چنین تلخی باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیله سوار تصریح کرد: این جنایت بزرگ و نابخشودنی نشان داد که رژیم بی دین آل سعود، صلاحیت اداره خانه خدا را ندارد و امت اسلام باید دست این خاندان فاسد صهیونیستی مآب را از سرزمین وحی کوتاه کنند.

انتهای پیام/


نظرات بازدیدکنندگان

ناشناس
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱

باسمه تعالی بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان مشکین شهر در خصوص اتفاقات روزهای اخیر مجلس و به حاشیه کشاندن گزارش کمسیون برجام مجلس در رأس امور است. امام خمینی (ره) ۲۱ تیر ماه بود که دولت از بزرگترین طرح خود رونمایی کرد. آنهم توافقنامه ای به اسم برجام. توافقنامه ای که ادعای حل مسأله هسته ای و معیشت مردم در آن شده بود. در این بین دولتمردان بی صبرانه منتظر اجرای برجام بودند و منتقدان را با برچسب های مختلف می خواندند تا اینکه رهبر انقلاب در سخنان مهمی از لزوم بررسی توافق به دست آمده و همچنین بستن راه های نفوذ دشمن گفتند. چندی پس از آن در حالی که دولت، شورای عالی امنیت ملی را برای بررسی کافی می دانست و از عدم ورود مجلس به برجام سخن می گفت، رهبر انقلاب در دیدار مجلس خبرگان رهبری بیان کردند: مصلحت نیست مجلس از بررسی برجام کنار گذاشته شود. به نوعی مجلس را موظف به بررسی برجام کردند تا مبادا دشمنی که یکبار از در بیرونش کرده بودیم از پنجره و به واسطه منفذهای برجام وارد «خانه» شود. دیری نگذشت که مجلس با تلاش نمایندگان انقلابی مبادرت به تشکیل یک کمیسیون کرد تا این قضیه به شکل ویژه بررسی شود. کمیسیون ویژه برجام پس از هفته ها بررسی در متن توافقنامه و دعوت از متخصصان و تیم مذاکره کننده فعلی و قبلی سرانجام گزارشی ۲۰ صفحه ای مشتمل بر هفت فصل به مجلس آورد تا در صحن علنی مورد بحث و بررسی قرار گیرد. اما بلافاصله پس از ارائه گزارش، به ناگاه طرحی دو فوریتی با عنوان «اقدام متناسب و متقابل دولت ایران در اجرای برجام» بررسی شد. طرحی که در آن مجلس را از حق بررسی برجام محروم می ساخت و نهایتأ تعیین تکلیف آن با شورای عالی امنیت ملی بود. در این طرح که دکترلاریجانی، رئیس مجلس شخصا از آن دفاع کرد، توجهی به گزارش کمسیون برجام نشده بود تا بار دیگر ثابت کند که باندهای قدرت و لابی های سیاسی سعی در به حاشیه راندن مجلس دارند. به هر حال این طرح هر چند دو فوریت آن تصویب نشد، اما گزارش کمیسیون برجام را به حاشیه برد و نقش آن را عملأ کمرنگ کرد. حال سوال اساسی اینجاست که جناب آقای لاریجانی که بر مسند ریاست تکیه زدند؛ چرا اجازه می دهند که گزارشی به این مهمی که ۴۰ روز وقت صرف آن شده را نادیده بگیرند و با یک طرح دوفوریت ناگهانی گزارش کمیسیون برجام را حاشیه بکشانند؟ مگر برجام «مزایده» است که هر دقیقه یک قیمت روی آن بگذارند؟ آقای لاریجانی مگر نمی دانند که مجلس در راس امور است، که خود شخصا از طرحی دفاع می کنند که بحث اصلی آن خلع ید تصمیم گیری در مورد برجام از مجلس است؟ آیا هنوز نمی دانید که برجام یک قضیه ملی است و قرار است سرنوشت دست کم ۲۰ سال آینده انرژی هسته ای را تعیین کند و نباید از آن به عنوان مستمسک برای منافع فردی و حزبی استفاده کرد؟ جناب دکتر لاریجانی تا کی مردم باید شاهد بازی باندهای قدرت با اینگونه مسائل مهم و ملی باشند؟ ما دانشجویان دانشگاههای شهرستان مشکین شهر از نمایندگان می خواهیم تا به قضیه مهم و حیاتی برجام با دید تخصصی نگاه کنند و نگذارند با طرح های اختلاف افکن و دارای منافع فردی و حزبی، این گزارش که زحمت و هزینه زیادی برای حصول آن کشیده شده است به حاشیه رفته و از مسیر صحیح خارج شود و با اقدامات ناشایست مجلس به پایین ترین سطح امور کشیده شود. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان مشکین شهر بسیج دانشجویی : 1- شهید معیت دانشگاه پیام نور مرکز مشکین شهر 2-شهید حسین اسدی نصیر آبادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشکین شهر 3-شهید عمران ولیزاده دانشکده کشاورزی مشکین شهر 18مهر ماه 94


modir
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸

لعن الله علی آل سعود. مدیریت حرمین شریفین باید از دست این بی کفایتها ی وهابی جنایتکار خبیث ملعون و … خارج شود


modir
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸

مرگ بر آل سعود