کد خبر: 1404 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی:

مرکز طب ورزشی اردبیل بزودی افتتاح می شود

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی از افتتاح و راه‌اندازی اولین مرکز طب ورزش در آینده نزدیک خبر داد.

مرکز طب ورزشی اردبیل بزودی افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، گودرز صادقی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی در حاشیه همایش تازه‌های پژوهش در علوم ورزشی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی به حوزه ورزش عنوان مزیت نسبی نگاه می کند و  همواره سعی کرده است تا در پرورش استعدادها از تمام ظرفیت ها و توان خود استفاده کند، گفت: این استان بزرگان ورزشی همچون علی دایی، رضازاده و انوشیروانی را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی معرفی کرده است.

صادقی با اشاره به تحصیل چهار نفر از قهرمانان ایران و جهان در دانشگاه محقق اردبیل در مقاطع ارشد و دکتری گفت: سجاد انوشیروانی، فرضی‌زاده، سعید علی ‌حسینی و فرهاد عظیمی از جمله قهرمانان آوردگاه های جهانی هستند که امروز با حضور در میدان علم و دانش به الگوی دانشجویان در کسب تهذیب نفس و علم و دانش تبدیل شده اند.

وی گروه تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی را مصداق واقعی اتصال علم و عمل دانست و گفت: اگرچه بسیاری از علوم به عنوان وسیله و ابزار هستند اما رشته هایی همچون الهیات و تربیتی بدنی در زمره علوم هدفی هستند که سلامت جسم و روح و روان که  جزو هدف تعالی خلقت است را به عهده دارند.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی اولین مرکز طب ورزش در استان توسط دانشگاه محقق اردبیلی تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: این مرکز به  همه هم وطنان در این عرصه خدمات ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/