کد خبر: 1408 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱

به همت گروه تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی:

همایش تازه های پژوهش در علوم ورزشی برگزار شد

همایش تازه‌های پژوهشی در علوم ورزشی به همت دانشگاه محقق اردبیلی و ورزش و جوانان در اردبیل برگزار شد.

همایش تازه های پژوهش در علوم ورزشی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، در همایش ملی علوم ورزشی که در روز های 9 و 10 مهرماه در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد اساتید، کارشناسان و افراد باتجربه و متخصص حوزه علوم ورزشی گرد هم آمدند تا در محورهای مختلف، تازه‌های علمی و پژوهشی را در این حوزه مورد تجزیه و تجلیل قرار داده و زمینه رشد علمی و توسعه‌ای عملی را در این رشته فراهم بیاورند.

معرفت سیاهکوهیان رئیس همایش ملی تازه های پژوهش در علوم ورزشی در آئین اختتامیه این همایش به فعال سازی کمیته‌های این همایش از چهار و نیم ماه قبل اشاره کرد و گفت: به منظور برگزاری این همایش کمیته‌های پذیرش، اسکان، تغذیه و پذیرایی، سمعی و بصری، پشتیبانی، تبلیغات و انتشارات، ارتباط با جامعه، روابط عمومی، دپارتمان‌ها، حمل و نقل و امور مالی فعالیت می کردند.

وی از اهداف مورد تاکید این همایش را تعامل و گردهمایی متخصصان و پژوهشگران علوم ورزشی و تبادل نظر در خصوص آخرین تازه‌های علوم ورزشی در تمامی گرایش‌ها دانست.

برغمدی دبیر اجرایی همایش نیز تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه این همایش را 488 مقاله عنوان کرد و افزود: از این تعداد مقاله، 399 مقاله در قالب 333 مقاله در بخش پوستر و 66 مقاله در بخش شفاهی پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه مقالات در دو نوبت صبح و بعدازظهر توسط پژوهشگران ارائه شد، تصریح کرد: این مقالات در بخش‌های مدیریت، فیزیولوژی، رفتار حرکتی، بیومکانیک، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی و جامعه شناسی ارائه شدند.

در پایان از مقالات فاطمه حسنی و فاطمه عبدوی در رشته مدیریت، سیدعلیرضا میری در رشته بیومکانیک، محمدرضا ذولفقاری و آمنه پوررحیمی در رشته فیزیولوژی، ماهرخ دهقانی در رشته رفتار حرکتی و پروین شکری در رشته طب ورزشی و در بخش پوستر نیز از مقالات حجت رحیمی در رشته مدیریت، طیبه طاهرپوری در رشته رفتار حرکتی، سمیه محمدی در رشته فیزیولوژی، ویدا فرقان در رشته بیومکانیک و علی بگلر در رشته طب ورزشی به عنوان مقالات برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/