کد خبر: 1431 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷

درباره ما

پایگاه خبری تحلیلی "ابصارخبر" با دو سال سابقه فعالیت در عرصه خبری استان اردبیل، سعی دارد رویدادهای روز دانشگاه های استان اردبیل در کنار مهمترین و جذاب ترین اخبار ایران و جهان را در سریع ترین زمان در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

با توجه به وجود بسیار فراوان سایت های خبری و تحلیلی فارسی زبان این کار دشوار است اما امیدواریم به کمک مخاطبان خوب سایت بتوانیم این مهم را تحقق بخشیم و در این راه از تمامی مخاطبان خود نیز یاری می طلبیم تا با نظرات و راهنمایی های خود ما را راهنما و مدد رسان باشند.

این پایگاه اطلاع رسانی متشکل از تیمی رسانه ای و جوان می باشد که سعی دارد در عرصه خبر رسانی مخاطبان فارسی زبان موثر و موفق ظاهر شود و امیدوار است که بتواند منبعی مفید و معتبر برای مخاطبان خود باشد.

مخاطبان این سایت همواره می توانند با مدیران و مسئولین سایت در ارتباط باشند و نظرات و دیدگاه ها و اخبار مد نظر خود را در اختیار مسئولین این سایت قرار دهند و یا انتقادات و نظرات خود مدیران این سایت را در مسیر بهتر شدن یاری نمایند.

پایگاه خبری تحلیلی ابصار خبر در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می کند و مصمم است تا تمام تلاش خود را در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تحت نظر مقام معظم رهبری )مد ظله العالی) انجام دهد.

پيشرفت، سربلندی و سعادت كشور را در گرو وحدت و يكپارچگي ملی، دادگری و خردورزی مي‌دانيم و اميدواريم بتوانيم در راه گسترش و نيرومند‌سازی اثربخش باشيم.

آدرس: اردبیل - خیابان ساحلی - ساختمان شهید برزگر

پست الکترونیکی: absarnews@gmail.com

سردبیر : مهدی جدی


نظرات بازدیدکنندگان

رضاندائي
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰

باسلام جشنواره فعاليت هاي برترعلمي ، فرهنگي وافسران جنگ نرم در24آذرماه روزسه شنبه راس ساعت 9 صبح درمحل سالن شهيدخودسياني دانشگاه محقق اردبيلي باحضوردانشجويان عرصه علم وفرهنگ وباسخنراني دكترقدياني برگزارمي شود.


شاهین فرزانه
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲

سلام خسته نباشیدخواستم بپرسم وببینم می شوددرباره بیکاری خبربنویسید؟ من یک جوان بیکارم وبخاطرکوکوتاهی قدم به من کارنمی دهن دراردبیل خواستم اگربشودبامن تماس بگیرئید باتشکرشاهین فرزانه این شماره من است


رضاندائي
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷

العهدمن الوفا


رضاندائي
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳

باسلام وعرض ادب واحترام محضربرادرعزيز مطالب بنده درمورداقتصادمقاومتي عشايردرج نشده است.