کد خبر: 1450 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

آینده ایران در سایه ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار تأمین است /نقد گروه های سیاسی باید موجب افزایش اقتدار امت اسلام شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایستادگی ملت ایران و عزت کشور در برابر نظام سلطه برگرفته از عزت و اقتدار مقام معظم رهبری در تمامی صحنه‌ها به صورت عالمانه است.

آینده ایران در سایه ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار تأمین است /نقد گروه های سیاسی باید موجب افزایش اقتدار امت اسلام شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: عزت امروز ایران برآمده از عزت و اقدار مقام معظم رهبری است که اقتدار مقام معظم رهبری نیز رشته در ایمان و عمل صالح دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی شب جمعه(94/7/23) در مراسم بزرگداشت ششمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، عبرت آموزی از نخستین روزهای ماه محرم در کنار آموزه های قرآنی را بزرگترین درس برای کسب بصیرت توصیف کرد و گفت: رزمندگان اسلام به آرمان بلند عزت فکر کردند که توانستند به مقام رفیع شهادت دست بیابند.

ابوترابی فر با بیان اینکه طبق آیات قرآنی حق همیشه پیروز است، گفت: البته ممکن است باطل نیز جولانی داشته باشد، ولی نهایتاً شکست خواهد خورد.

عزت جمهوری اسلامی ایران، برگرفته از اقتدار مقام معظم رهبری است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به بیان ویژگی های انسان محبوب نزد خداوند در قرآن کریم پرداخت وافزود: انسان های اهل احسان وخادم مردم، آراسته به تقوا، ایمان و عمل صالح از جمله ویژگی های انسان محبوب نیز خداوند متعال در قرآن کریم ذکر شده است.

این ایثارگر و رزمنده دوران دفاع مقدس، شهدا را اهل تقوا دانست و تصریح کرد: انجام ندادن گناه، مرتکب نشدن به معصیت و ظلم، انجام عمل صالح، رعایت حجاب، پاسداشت صداقت و راستی از روشن ترین علائم انسان متقی است.

وی ایمان و عمل صالح را از نشانه های برجسته انسان های متقی عنوان و افزود: هر انسان باتقوایی که امروز در اسارت است، باید خدمتگذار صادقی برای سایر اسرا باشد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نقد قرآن را باعث ارتقا و اصلاح جامعه دانست و افزود: نقد گروه‌های سیاسی نیز بر یکدیگر باید اقتدار امت اسلامی را در جهان افزایش دهد ولی اگر افراد به یکدیگر نگاه حذفی داشته باشند، به طور قطع جامعه دچار نابسامانی خواهد شد.

ابوترابی فر اظهار داشت: در سایه تقویت نظام اسلامی و احکام درونی نظام، باید با شناخت نقاط ضعف، امت و نظام اسلامی را به یک مجموعه با اقتدار و مستحکم در مقابل نظام سلطه تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه مجاهدین فی سبیل الله کسانی هستند که با مشاهده هدف و مقصد، برای رسیدن به آن، با عزت و اقتدار و اراده حرکت می کنند، افزود: جمهوری اسلامی ایران به هر پیروزی که رسیده است در سایه مقاومت و ایستادگی بوده و آینده ایران اسلامی نیز در سایه ایستادگی و مقاومت خواهد بود.

موضوع هسته‌ای نباید به یک شکاف تبدیل شود

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث برجام پرداخت وگفت: مهم‌ترین توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث برجام این بود که موضوع هسته‌ای نباید به یک شکاف تبدیل شود و تفرقه در جامعه ایجاد کند، که باید مورد توجه واقع شدن و یا مورد غفلت قرار گرفتن این موضوع بررسی شود.

حفظ وحدت دشمن شکن است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جمهوری اسلامی نباید چنین باشد که نام جمهوری باشد، ولی تدریجاً از حضور و مشارکت مردم کاسته شود، نام اسلام باشد، ولی ارزش های اسلام در حیات فردی، خانوادگی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مردم رنگ ببازد.

ابوترابی‌فرد افزود: در سایه تقویت نظام اسلامی و استحکام درونی نظام و امت مسلمان، کشور جمهوری اسلامی ایران می تواند با حفظ وحدت خود و  با تشکیل یک نیروی مقتدر و نفوذ ناپذیر در برابر نظام سلطه ایستادگی کند.

عزت ایران اسلامی برگرفته از عزت و اقتدار مقام معظم رهبری در جهان است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر وحدت نباشد یک امت زیر چکمه‌های نظام کفر خرد می‌شود افزود: ایستادگی ملت ایران و عزت کشور در برابر نظام سلطه برگرفته از حضور و عزت و اقتدار مقام معظم رهبری است که در تمامی صحنه‌ها به صورت عالمانه کشور را رهبری می‌کنند.

ابوترابی فر افزود: جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب به هر موفقیتی که دست یافت تنها در سایه مقاومت و ایستادگی بوده و آینده امت اسلامی نیز مدیون مقاومت در راه ارزش‌های اسلامی و باورهای دینی است که خداوند آن را مقرر کرده است.

دشمنان اسلام از اقتدار ایران در جهان  هراسانند

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان به هراس دشمنان اسلام از اقتدار ایران در جهان پرداخت و افزود: آمریکا از اتحاد اقلیت‌های مذهبی و پیوند پیروان ادیان الهی با یکدیگر در جمهوری اسلامی ایران هراس دارد چرا که پیروان تمامی ادیان الهی تنها در ایران اسلامی در کنار هم در عالی‌ترین سطح وحدت و انسجام اجتماعی و سیاسی در کنار هم زندگی می‌کنند.

وی امروز مجلس شورای اسلامی ایران را  نماد وحدت ملی و انسجام اسلامی و نیز پیوند پیروان ادیان الهی با یکدیگر معرفی کرد و افزود: نمایندگان اقلیت‌های دینی در کنار نمایندگان امت اسلامی در اوج وحدت، همدلی و صمیمت زمینه مدیریت کشور را فراهم می‌کنند.

ابوترابی فر‌ سخنان مسئولان آمریکایی  را نشان دهنده حقارت و ضعف در مقابل ایران اسلامی توصیف کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در جنگ 12 ساله هسته‌ای توانست بر نظام سلطه پیروز شود.

وی دست یابی به تکنولوژی چرخه کامل سوخت هسته ای را زمینه ساز طرح  مسائل چالش برانگیز توسط نظام سلطه دانست و افزود: امروز هدف دشمن و استکبار جهانی، کمرنگ‌کردن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در بین جوانان است که در این زمینه باید هوشیار بود.

انتهای پیام/