کد خبر: 1451 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء

"راهواره های شهدا" برگزار شود/ راه اندازی شرکت های دانش بنیان، میدان رزم کنونی است

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء گفت: استکبار ستیزی جزو محوری ترین و مهمترین محور عملیاتی رزمندگان اسلام است و در این راه تنها داشتن تفکرات انقلابی می تواند معادلات را به هم بزند.

"راهواره های شهدا" برگزار شود/ راه اندازی شرکت های دانش بنیان، میدان رزم کنونی است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، عظیم ابراهیم پور جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء شب جمعه(94/07/23) در ششمین مراسم گرامیداشت تدفین شهدای گمنام در دانشگاه ازاد اسلامی واحد اردبیل در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه به بیان خاطراتی از نحوه شهادت عباسعلی فتاحی پرداخت و گفت: هر کسی می خواهد حماسه سرایان دفاع مقدس را بشناسد باید به مطالعه سیره عملی و اخلاقی شهدا مبادرت ورزد.

شهدا سر دادند، اما شرف ندادند

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء در ادامه سخنان خود به بحث برجام و مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: آنهایی که پشت میزهای مذاکره مدام بر طبل گزینه های توخالی روی میز اشاره می کنند خودشان بهتر از هر کسی می دانند جرأت و توانایی مقابله با رزمندگان ایران اسلامی را در هیچ جای دنیا ندارند چونکه عملیات های غرور آفرین کربلای 5، خیبر، والفجر 8 این درس را به آنها داد.

ابراهیم پور در بخش دیگری از سخنان خود به وظیفه امروز وارثان راه شهدا اشاره کرد و گفت: اگرچه برگذاری یادواره های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا همواره لازم و ضروری است اما برای ادامه دادن راه شهدا کافی نیست.

وی به برگذاری"راهواره شهدا" در کنار یادواره ها تأکید کرد و افزود: دانشجویان و جوانان ما باید بدانند که امروز قدمگاه شهداء کجاست و برای تداوم سیره شهدا کجا باید بایستند و چه کارهایی را انجام دهند.

با تفکرا ت انقلابی می توان معادلا ت جنک را به هم زد

جانشین قرارگاه خاتم الاصیاء در ادامه سخنان خود با یادآوری اولین عملیات های دوران دفاع مقدس به فرماندهی بنی صدر ملعون گفت: بنی صدر در هر 4 عملیاتی که رهبری کرد شکست خورد که اوج این شکست ها نیز به نبرد هویزه بر می گردد بطوریکه  که این شکست باعث آبروریزی وی نیز شد،.

ابراهیم پور با بیان اینکه بهترین های جوانان این مملکت که خود دانشجو نیز بودند و در رأس آنها شهید بزرگوار سید محمد حسین علم الهدی قرار داشت به شهادت رسیدند گفت: بعد از این جنگ نافرجام بود که بنی صدر ملعون با نوشتن نامه ای ضمن براور نظامی و برجسته کردن تجهیزات دشمن از امام راحل خواست با مجادله پیش امده را با مذاکرات دیپلماسی به پایان برساند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از این ماجرا امام خمینی(ره) میدان جنگ را به جوانانی که تفکرات انقلابی داشتند داد بطوریکه  جوانان 19 ساله فرمانده تیپ شدند، 21 ساله ها فرمانده لشگر و جوان 24 ساله  نیزفرمانده قرارگاهی شدند که 5 لشگر را بطور همزمان  هدایت می کرد تا اینکه حماسه دفاع مقدس شکل گرفت.

جانشین قرارگاه خاتم الاصیاء با یادآوری اینکه جوانان 30 سال پیش توانستند با نبوغ و تلاش بی وصف شان جهان را به زانو دربیاورند  امروز نیز نسل همین جوانان در میدان رزم اقتصاد نیز حیرت آور خواهند شد.

ابراهیم پور افزود: همانگونه که پل خیبر با طول 14 کیلومتر تنها در 11 کارخانه و 13روز تلاش ساخته شد و بچه های انقلابی از اروند وحشی سرافرازانه عبور کردند تا جهان در حیرت بماند،امروز نیز جوانان خلاق ایران اسلامی نیز با قدم نهادن در میدان اقتصاد و فرهنگ و راه اندازی شرکت های دانش بنیان بار دیگر به جهان و بخصوص هناصر سست بنیان و خود فریفته داخلی نشان خواهند داد که تداوم راه شهدا با پیروی از ولایت فقیه است نه با تکیه بر آمریکای خونخواری که امروز با بیش از 17 هزار میلیارد دلار بدهی بزرگترین بدهکار جهان است.

 شهدا به ما یاد دادند که باید روی پای خودمان بایستیم

جانشین قرارگاه خاتم الاصیاء با بیان اینکه استکبار ستیزی جزو محوری ترین  و مهمترین محور عملیاتی رزمندگان اسلام است و خواهد بود  گفت:در جنگ فرهنگی و اقتصادی این نخبگان جامعه هستند که باید با علمداری در این  میادین، علم انقلاب را ثابت، محکم و استوار نگه دارند و اجازه ندهند سست بنیانان جامعه در مقابل امریکا کوتاه بیایند.

انتهای پیام/