پربازدیدترین ها

کد خبر: 1489 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵

6 و 7 آبان

نشست تشکیلاتی مسئولین بسیج دانشجویی استان برگزار می شود

نشست تشکیلاتی مسئولین و دبیران کانون های بسیج دانشجویی دانشگاههای استان در 6 و 7 ابان در اردوگاه انصارالحسین سرعین برگزار می شود.

نشست تشکیلاتی مسئولین بسیج دانشجویی استان برگزار می شود

معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز هدف از برگزاری این دوره آموزشی و توجیهی را انسجام تشکیلاتی عنوان کرد و گفت: علاوه بر جلسات توجیهی دبیران کانون های بسیج دانشجویی، کارگاههای مهارتی و بصیرتی نیز جهت ارتقای بصیرتی و علمی دانشجویان بسیجی در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل  اعلام سیاست های کلی بسیج دانشجویی،تشریح گام های اجرایی سند چشم انداز، توجیه تشکیلاتی مسئولین بسیج در دانشگاهها را از اولویت ترین برنامه های بسیج دانشجویی در این اردوی 2 روزه برشرمرد و افزود: در این نشست به مناسبت ایام محرم  و سوگواری شهادت حضرت ابا عبداله الحسین علیه السلام همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور سخنرانان برجسته کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

اسدی در ادامه سخنان خود از برگزاری انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان  در این نشست خبر داد و  افزود:کارگاه اقتصاد مقاومتی با سخنرانی سید حامد عاملی مدیر کل صنعت،معدن و تجارت،همایش بصیرتی با موضوع تحلیل مسائل روز جهان و ایران با حضور مهدی فیروزکوهی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/