پربازدیدترین ها

کد خبر: 1504 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه اردبیل به مناسبت 13 آبان

"مرگ بر آمریکا" نمایش سازش‌ناپذیری ملت ایران در برابر دشمن است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل با صدور بیانیه شعار "مرگ بر آمریکا" را مانند شعار"هیهات من الذله" نمایش سازش ناپذیری ملت ایران با دشمنان اسلام و انقلاب عنوان کرد.

"مرگ بر آمریکا" نمایش سازش‌ناپذیری ملت ایران در برابر دشمن است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن دعوت آحاد مردم جهت حضور در راهپیمایی شکوهمند یوم الله 13 آبان شعار "مرگ بر آمریکا" را مانند شعار"هیهات من الذله" نمایش سازش ناپذیری ملت ایران با دشمنان اسلام و انقلاب اعلام داشت.

در این بیانیه  با اشاره به اینکه 13آبان یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی که نماد در هم تنیدگی، خردمندی، درایت، عقلانیت و تجلی خشونت ستیزی و ظلم ستیزی جنبش دانشجویی مسلمان است می باشد. 13 آبان نماد شوریدن قشر فرهیخته و نخبه جامعه یعنی دانشگاهیان علیه تحقیرها و تضعیف ها و غارتگری ها و دخالت های بی حد و حصر شیطان بزرگ، آمریکا است آمده است:سیزدهم آبان ماه بی‌تردید در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شده است، روزی که دانشجویان مسلمان و پیرو خط امام (ره) با هدف خنثی‌سازی همیشگی توطئه‌های آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران، لانه جاسوسی این شیطان بزرگ را تسخیر نمودند. شجاعت، فداکاری و روحیه حماسی و شهادت‌طلبانه پیروان ولایت فقیه و فرزندان عاشورایی امام خمینی(ره) در حادثه تاریخ‌ساز سیزدهم آبان ماه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، حقیقتی است که تا ابد می‌درخشد و هدایت‌گر نسل‌های این سرزمین در عبور از گذرگاه‌های حساس تاریخی خواهد بود.

این بیانیه در ادامه می افزاید: تجربه ی تاریخی و تمسک به هدایت های کتاب آسمانی ،ملت ایران را به این رشد تحلیلی رسانده است که آمریکا طبلی تو خالی است، گرچه فریاد می زند اما عمل نمی کند و در طی این سال ها سایر ملل را هم به این مفهوم رسانده است که سفارت خانه های امریکا در سرتاسر جهان یک لانه ی جاسوسی بیش نیست. آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و ملت ایران با الهام از درس‌های بزرگ قیام عاشورا، وصایای جاودانه امام راحل (ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) به عنوان نقشه راه و قطب‌نمای حرکت خود، هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد عزت و استقلال میهن اسلامی در گزند اراده دشمن گرفتار و مورد تهدید و آسیب قرار گیرد.

 در پایان، این بیانیه ضمن دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت سوگوار و عزادارحسینی بویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش‌آموزان انقلابی برای حضور پرشور، معنوی و گسترده  درتظاهرات سراسری 13 آبان ماه و طنین‌انداز کردن شعارهای "هیهات مناالذله" "مرگ بر آمریکا" و نمایش سازش‌ناپذیری خود در برابر دشمن اعلام می‌دارد ملت ایران به تأسی از وصایای الهام‌بخش حضرت امام(ره) و رهنمودهای حکیمانه و نافذ مقام معظم رهبری (مدظله) همچنان آمریکا را دشمن شماره یک انقلاب اسلامی دانسته و با حفظ وحدت و انسجام ملی و همراهی و حمایت از دیپلماسی فعال، هوشمند و انقلابی اجازه عرض اندام به جبهه استکبار و معاندین نظام نداده و در صورت هر‌گونه خطای محاسباتی درس سخت و پشیمان‌کننده‌ای به آنان خواهد داد.

انتهای پیام/