کد خبر: 1537 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴

فلاحی،مسئول هیات مذهبی تسنیم دانشگاه آزاد شد

در جلسه تودیع و معارفه دبیران هیات مذهبی جوانان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل واحد اردبیل، فلاحی بعنوان دبیر هیأت تسنیم دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل معرفی شد.

فلاحی،مسئول هیات مذهبی تسنیم دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،صبح امروز جلسه تودیع و معارفه دبیران هیات مذهبی جوانان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل واحد اردبیل برگزار شد.

در این مراسم علی محمدیان دبیر و مسئول قبلی برادران و فاطمه جبرائیلی مقدم دبیر و مسئول خواهران به ارائه گزاش از عملکرد خود پرداختند، سپس نماینده ریاست عالی دانشگاه در تشکل های سیاسی و مذهبی ضمن خوش آمد گویی، هیات تسنیم را فرا دانشگاهی خواند و گفت: جای شکر و خرسندی است که هیات تسنیم می تواند موثر و مفید واقع شود چون زیر سلطه هیچ گروه خاصی نیست و آزادی عمل در  چهار چوب قانون دارد.

در ادامه برنامه فلاحی دبیر و مسئول جدید هیات ضمن آرزوی سلامتی برای دکتر افشار تموک ادامه فعالیت هیات را در دو بخش فرهنگی و مذهبی تشریح کرد و  افزوذ: خدمت در مجموعه مذهبی تسنیم افتخاري بزرگ است.

حجت الاسلام واحدی زاده مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز شمن تقدیر از اعضای شرکت کننده به لزوم انگیزش پس از دانش و معرفت پیوسته تاکید کرد.

 فاطمه شیخلووند معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن تقدیر و تشکر از فعالان هیات، اظهار امیدواری کرد براساس اساسنامه و بر مبنای قانون عمل شود.

در پایان جلسه محمدیان به معرفی اعضای جدید هیات پرداخت.

انتهای پیام/