پربازدیدترین ها

کد خبر: 1551 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷

برنامه های هفته بسیج، دانشجویی تشریح شد

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگر،برگزاری مسابقات ورزشی،همایش شکوه هجرت از جمله برنامه های هفته بسیج دانشجویی عنوان شد.

برنامه های هفته بسیج، دانشجویی تشریح شد

معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج به تشریح برنامه های این هفته در بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل پرداخت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل، نام بسيج را يادآور خاطره عزيزترين نهاد و بزرگترين مردان تاريخ عنوان کرد و گفت:بسیج نهادي است كه به تعبير امام راحل، تشكيل آن «يقينا از بركات و الطاف جليه خداوند تعالي بود.» و «شجره طيبه و درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه هاي آن بوي بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق مي دهد.

اسدی در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاههای اردبیل در هفته بسیج پرداخت و گفت: دیدار از خانواده های شهدای دانشجو و ایثارگر، دیداردانشگاهیان اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل،اجرای مسابقات متعدد ورزشی،اعزام گروه های جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم جهت خدمت رسانی، برگزاری نشست های بصیرتی در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاههای استان، برگزاری کارگاههای اقتصاد مقاومتی، فعالسازی نشریات بسیج دانشجویی، برگزاری کرسی آزاد اندیشی و تریبون آزاد با موضوع روز و تقویت روحیه مطالبه گری از جمله برنامه های بسیج دانشجویی در ایام گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در پایان سخنان خود از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از جهادگران بسیج تحت عنوان همایش شکوه هجرت به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل خبرداد و گفت: در این همایش از جهادگران اقشار بسیج  نیز تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/