پربازدیدترین ها

کد خبر: 1561 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱

اردوهای جهادی سال 94 با همایش شکوه هجرت به کار خود پایان داد

اردوهای جهادی بسیج اقشار سال 94 یا برگزاری همایش شکوه هجرت به کار خود پایان داد.

اردوهای جهادی سال 94 با همایش شکوه هجرت  به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار ابصار نیوز، پیش از ظهر امروز همایش شکوه هجرت با حضور جهادگران بسیجی اقشار سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل و با سخنرانی عظیم سرداری مسئول بسیج سازندگی استان،آذرنژاد معاون عمرانی استاندار و جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در راستای تجلیل از خادمین اردوهای جهادی برگزار شد.

دانشجویان نقش بسزایی در اردوهای جهادی بر عهده دارند

عظیم سرداری مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با بیان گزارش عملکرد اردوهای جهادی در سال 94 اردوهای جهادی را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: دانشجویان و دانشگاهیان در به ثمر نشستن اهداف اردوهای جهادی نقش به سزایی ایفا کردند.

وی در ادامه سخنان خود به بیان فلسفه همایش شکوه هجرت پرداخت و گفت: هرساله بعد از پایان اردوهای جهادی در فصل تابستان بعد از آسیب شناسی برنامه های اجرا شده و نتایج حاصله از زحمت کشان و خادمیت اردوهای جهادی نیز در اقالب همایشی تحت عنوان شکوه هجرت تجلیل بعمل می آید.

اجرای طرح های زودبازده بسیج سازندگی، موفقیت آمیز است

علی آذرنژاد معاون امور عمرانی استاندار اردبیل نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اردوهای جهادی، اجرای طرح‌های زودبازده توسط بسیج را مهم ارزیابی کرد و افزود: بسیج  و سپاه توانسته اند نقش بسیار مهمی در پویایی اشتغال و اقتصاد منطقه ایفا کنند.

معاون عمرانی استانداری اردبیل  با اشاره به اینکه روحیه و تفکر بسیجی یکی از راهکارهای توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف است، افزود: ما می‌توانیم با روحیه و تفکر بسیجی نقشه‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کنیم.

مهمترین وظیفه بسیج،انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان است

جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل نیز ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نقش بسیج در عرصه سازندگی گفت: مهم‌ترین وظیفه ما در عرصه کنونی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید  بتوانیم به شکل مناسب و شایسته فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروزی انتقال دهیم.

نمایشگاه دستاوردهای اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان، تجلیل از مادر دانشجوی شهید یعقوب مهدی زاده، مداحی  و تجلیل از خادمین اردوهای جهادی از جمله برنامه های همایش شکوه هجرت بود

انتهای پیام/

 


نظرات بازدیدکنندگان

masoud
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱

با عرض سلام و خسته نباشید لطفا از عکسای مراسمم بزارین ،مخصوصا از غرفه ها ممنون