پربازدیدترین ها

کد خبر: 1562 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل:

کارکرد اردوهای جهادی، حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: طرح هجرت خود بعنوان یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، وظیفه سنگین پاسداری از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

کارکرد اردوهای جهادی، حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، عظیم سرداری مسئول سازندگی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل پیش از ظهر امروز در همایش شکوه هجرت اقشار بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به ارائه گزارش اردوهای جهادی در تابستان سال 94 پرداخت و گفت: امسال 5 هزار و 700 جهادگر بسیجی در طرح اردوی جهادی استان  شرکت داشتند.

57 پروژه زودبازده در طرح جهادی امسال به بهره برداری رسید

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس علیه السلام با بیان اینکه امسال به همت دانش‌آموزان ، دانشجویان ، طلاب و اقشار مختلف شرکت کننده در اردوهای جهادی بسیج، 57 پروژه زودبازده در مناطق محروم به بهره‌برداری رسیده است گفت:این امر نقش به‌سزایی در اشتغالزایی داشته است.

 

رویکرد بسیج سازندگی، تامین راهبرد اقتصاد مقاومتی است

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل اقتصاد مقاومتی را راهبرد اساسی مقام معظم رهبری در جهت حل مشکلات اقتصادی عنوان کرد و افزود: در این راستا بسیج سازندگی اقدامات اساسی جهت توانمندسازی در عرصه های کشاورزی و اشتغالزایی انجام داده است.

سرداری  با بیان اینکه بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی با تمام توان وارد  عمل شده است، گفت: تاکنون بانک مهر اقتصاد تاکنون 27 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به ایجاد و راه‌اندازی طرح‌های زودبازده در استان اردبیل، اختصاص داده است.

186 گروه جهادی در سال 94 به محرومیت زدایی پرداختند

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در تابستان امسال 186 گروه از استان اردبیل به اردوهای جهادی اعزام شدند، اظهار داشت: از این تعداد 89 گروه مربوط به بسیج محلات، 59 گروه دانشجویی و بقیه نیز دانش آموز بودند.

سرداری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در طرح اردوی جهادی 63 تیم پزشکی برای خدمات‌رسانی درمانی و بهداشتی رایگان به مناطق محروم اعزام شدند اظهار داشت: این امر با استقبال اهالی مناطق محروم استان مواجه شده است.

وی با بیان اینکه به همت جهادگران بسیجی 70 مدرسه در مساحت 50 هزار متر مربع رنگ‌آمیزی و مرمت شده است گفت: اردوهای جهادی نقش مهمی در تجهیز، نوسازی و آبادانی مدارس در مناطق محروم استان اردبیل داشتند.

از ابتدای امسال 125 یادواره شهید، با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی انجام شده است

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل برنامه های فرهنگی را از دغدغه های مقام معظم رهبری توصیف کرد و گفت: امسال به همت بسیج سپاه اقشار سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل، 125 یادواره شهدا در سطح استان برگزار شده است که از این میان بسیج دانشجویی بیشترین سهم را در اجرای یادواره های روستایی در قالب طرح هجرت بر عهده داشته است.

استکبار ستیزی،در راستای خدمت رسانی به آحاد مردم است

سرداری در پایان سخنان خود مبارزه با استکبار را در راستای خدمت رسانی به آحاد مردم عنوان کرد و افزود: باز کردن گره ای از گره های مردم از دست آورد های انقلاب اسلامی است که به برکت اردوهای جهادی در حال انجام است.

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل حضور جهادگران بسیجی در عرصه های جهادی را تداعی کننده دوران جنگ و سازندگی  آمیخته با عطر و بوی شهدای دفاع مقدس خواند و از تدام اردوههای جهادی در طول سال خبر داد و گفت: بنا به فرمان مقام معظم رهبری اردوهای جهادی 1 تا 3 روزه در  اقشار بسیج  بخصوص دانش آموزی و دانشجویی در ماه جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/