پربازدیدترین ها

کد خبر: 1563 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱

معاون عمرانی استاندار اردبیل

بسیج، دژ مستحکم انقلاب در برابر اهداف دشمنان اسلام است

معاون عمرانی استاندار اردبیل تاسیس بسیج سازندگی را تدبیر رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی، تحول ساختاری در نسل جدید انقلاب بوجود آورده است.

بسیج، دژ مستحکم انقلاب در برابر اهداف دشمنان اسلام است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، علی آذرنژاد معاون عمرانی استانداری اردبیل پیش از ظهر امروز در همایش شکوه هجرت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت:همچنانکه ورود بسیج به میدان جنگ  در 8 سال دفاع مقدس باعث شد سرنوشت جنگ به گونه ای دیگر رقم بخورد، حضور جهادگران بسیجی در عرصه جنگ نرم نیز توانسته است برنامه های استکبار جهانی در شبیه خون فرهنگی  به ایران اسلامی را به هم بزند.

معاون عمرانی استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به اجرای طرح‌های زودبازده  توسط بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج نقش بسیار مهمی در پویایی اشتغال و اقتصاد منطقه داشته است.

آذرنژاد با اشاره به اینکه روحیه و تفکر بسیجی یکی از راهکارهای توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف است، افزود: ما می‌توانیم با روحیه و تفکر بسیجی، نقشه‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: بسیج در دوران بعد و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با ولایتمداری و بصیرت نقش‌ ارزنده‌ای در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته و از این رو این قشر نقش مهمی در پاسداری از  ارزش های نظام  اسلامی در دوران مختلف بعد از انقلاب داشته است.

آذرنژاد نقش تاثیرگذار بسیج را در امحاء ترفندهای نرم دشمنان در تهاجم فرهنگی بسیار مهم دانست و افزود: امیدواریم با ادامه فعالیت های بسیج در تمام عرصه‌های سیاسی و فرهنگی کشور، شاهد شکست دشمنان در اجرای نقشه‌های شوم دشمنان شویم.

معاون عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، بسیج و افکار بسیجی را به دژ مستحکمی در برابر نفوذ دشمنان اسلام توصیف کرد و افزود: تبیین اقتصاد مقاومتی، بالا بردن سطع معیشت مردم با انجام طرح های زود بازده و روشنگری در اردوهای جهادی و راهیان نور از جمله اقدامات مهم در جهت واکسینه کردن کشور در برابر تهاجمات پیدا و پنهان دشمنان است.

انتهای پیام/