پربازدیدترین ها

کد خبر: 1564 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام :

مهمترین وظیفه بسیج، ترویج فرهنگ تفکر بسیج در بین نسل جوان است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل مهم‌ترین وظیفه بسیج در عرصه کنونی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان دانست و گفت: بسیجیان باید فرهنگ تفکر ایثار و شهادت را به نسل امروزی انتقال دهند.

مهمترین وظیفه بسیج، ترویج فرهنگ تفکر بسیج در بین نسل جوان است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل پیش از ظهر امروز در همایش شکوه هجرت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: مهم‌ترین وظیفه ما در عرصه کنونی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی انتقال یابد.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با اشاره به اقتدار و عظمت کنونی ایران اسلامی گفت: این اقتدار و عظمت مدیون خون شهدای والامقام و ایثارگری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است که ما باید از رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس قدردانی کنیم.

بابازاده با بیان اینکه استکبار جهانی با هجمه‌های فرهنگی و ترفندهای شیطانی در صدد تضعیف روحیه بسیجی و ولایتمداری مردم هستند گفت: نقش بسیج در این راستا بسیار تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: هم اکنون کشورمان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و صنعت دفاعی و موشکی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته که این پیشرفت‌ها در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و روحیه بسیجی مردم ولایتمدار محقق شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های مختلف فرهنگی در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود که برگزاری یادواره‌های شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته بوده که باید یاد و نام شهدا در همه حال زنده نگه داشته شود.

مردانگی،درک موقعیت و عمل به موقع ماندگار است

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل کربلا را پر از ایثار و فداکاری و مردانگی توصیف کرد و گفت:کربلا انسان های مخلصی دارد که حضرت عباس علیه السلام نمونه و الگوی مثال زدنی در این زمینه است.

بابازاده افزود:یاحسین های دوران کودکی و درک واقعه کربلا موجب موفقیت دوران دفاع مقدس بود و همین روحیه موجب پیشرفت کشور در دوران بعد از دفاع مقدس شد

وی با یادآوری بمباران اردبیل در دوران دفاع مقدس خطاب به خواص گفت:وقتی اردبیل بمباران شد دشمن بین حزب اللهی و غیر حزب الهی تفاوتی قائل نشد و با ریختن بمب های خود در اردبیل موجب شهادت تعدادی از همشهریان مان را موجب شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با یادآوری خصومت استکبار با ایران در طول تاریخ تصریح کرد: دشمن با خاک،جغرافیا و مهمتر از همه با اعتقادات و نظام ما مشکل دارد..

کم لطفی ها در ذهن مردم قابل تفسیر نیست

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با بیان اینکه ما باید اراده ها را تجمیع کنیم گفت:مسئولان باید با رعایت حال مردم  موجب رنجش مردم را فراهم نکنند چونکه کم لطفی های مسئولین در ذهن مردم حک شده و تفسیر های غیر قابل تصور خواهد شد.

انتهای پیام/