کد خبر: 1720 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد به مناسبت 9 دی

9 دی زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و تجلی هویت عاشورایی ملت ایران است

یوم الله 9 دی، روز بصیرت ایرانی و میثاق عاشورایی امت با ولایت و زلزله سیاسی برای مستکبرین و تجلی هویت عاشورایی ملت ایران در دفاع از آرمان های با خون عجین شده انقلاب اسلامی است.

9 دی زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و تجلی هویت عاشورایی ملت ایران است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با صدور بیانیه ای به مناسبت فراسیدن یوم الله 9 دی با صدور بیانیه ای ضمن تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت،یوم الله 9 دی را روز بصیرت ایرانی و میثاق عاشورایی امت با ولایت و زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم  خواند و گفت: 9 دی تجلی هویت عاشورایی ملت ایران در دفاع از آرمان های با خون عجین شده شان است.

در این بیانیه با اشاره به تاریخ ۳۶ساله انقلاب اسلامی آمده است: تاریخ ۳۶ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. تاریخی که از ابتدا تا به حال فراز و نشیب های فراوان داشته که البته هرکدام از این فراز و نشیب ها ممر امتحان و آزمایش امت اسلامی بوده است. که در هر برهه از این مقاطع زمانی، ایمان، ولایتمداری و تعهد مردم به حاکمیت محک خورده است.

در ادامه این بیانیه یکی از زمانهای تصمیم ساز و با اهمیت تاریخ کشور 9دی عنوان شده و می افزاید: 9 دی سال ۱۳۸۸ روزی بود که دست شیطان از آستین عده ای مزدور فتنه گر بیرون آمده و فضایی غیر طبیعی و مورد رضایت اجانب کافر را بر بخشی از کشور حاکم کرد و قصد آن بود تا نظام را به براندازی بکشاند و با این کار ایمان و اعتقادات مردم را به سخره گرفتند و هزینه های گزافی را بر این ملت و مردم تحمیل کردند؛ اما خاطرشان نبود که این مردم شهید پرور بحرانهایی را تجربه کرده اند که در هر کدام از این بحران ها ، فتنه ها ناکام مانده است.

در این بیانیه آمده است: یوم الله 9 دی روز بصیرت ایرانی و میثاق عاشورایی امت با ولایت ،روز تجدید بیعت با ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و تجلی هویت عاشورایی ملت ایران در دفاع از آرمان های با خون عجین شده شان است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در ادامه بیانیه خود به پیام اصلی مردم در ۹دی اشاره کرده و می افزاید: 9 دی بیانگر پایبندی همیشگی به ارزش‌های دینی بویژه عاشورای حسینی، نفی سلطه، زورگویان و زیاده‌خواهان، پیروی از راه امام و شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. 

این بیانیه در پایان با بیان اینکه نهم دی‌ماه نشان داد که مردم اصل انقلاب اسلامی را با اصل ولایت فقیه یکی می‌دانند و توهین به نمادهای عاشورایی و اصل ولایت فقیه را هرگز تحمل نمی‌کنند، تصریح کرد: دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب را متجلی ساخت. حماسه بی نظیر و تاریخی 9 دی به همه دشمنان درونی و بیرونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات کرد که مردم شریف و نجیب ایران اسلامی همان گونه که در طول 36 سال گذشته نشان داده اند تا آخرین نفس و آخرین قطره خون از آرمان ها و ارزش های انقلاب خود و از راه ولایت دفاع خواهند کرد.این حماسه ضمن آنکه بار دیگر تجلی عینی مردم سالاری دینی بود، نشان داد که با وجود همه تحریم ها و تهدیدها و تطمیع ها، دیگر داستان اهل کوفه تکرار نخواهد شد و ایرانیان، علی زمان خود را تنها نخواهند گذاشت. در حماسه9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می فرمود: همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

انتهای پیام/