کد خبر: 1731 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵

با حضور سردار رستم قاسمی

همایش"فتنه برباد رفته"در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار می شود

همایش "فتنه برباد رفته" در گرامیداشت ششمین سالروز حماسه 9 دی با سخنرانی سردار رستم قاسمی فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار می شود.

همایش"فتنه برباد رفته"در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،ایرج صحرایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از برگزاری همایش بزرگداشت روز بصیرت، دوشنبه 7 دی ماه 94 خبرداد و گفت: این همایش بزرگ بصیرتی به منظور تبیین دستاوردهای حماسه 9 دی در بین دانشگاهیان اردبیل برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تبلور وحدت و همدلی را یکی از دستاوردهای حماسه بزرگ 9 دی برشمرد و گفت: همایش بزرگداشت روز بصیرت نیز در راستای تبلور دوباره وحدت و همدلی از تمامی دانشجویان و مسئولین تشکل های دانشجویی دانشگاه های اردبیل دعوت کرده است تا با حضور در این همایش تفکر واقعی خود را که دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر شرایط و هر مکانی است در برابر اتاق فکر دشمن به نمایش بگذارند.

همایش بزرگداشت روز بصیرت ساعت 10 صبح دوشنبه 7 دی ماه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با سخنرانی رستم قاسمی فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار می شود.

انتهای پیام/