کد خبر: 1741 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷

به همت بسیج اساتید استان اردبیل

نشست علمی بررسی پیامدها و خسارات فتنه 88 در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

مدرس دانشگاه امام حسین(ع) ضمن بازخوانی فتنه های بعد از انقلاب در کشور، گفت: یوم الله، بصیرت و انقلاب سوم کلیدواژه های 9 دی می باشند.

نشست علمی بررسی پیامدها و خسارات فتنه 88 در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، صبح امروز نشست علمی بررسی پیامدها و خسارات فتنه 88  با حضور  اسماعیل تراهی مدرس دانشگاه امام حسین (ع) به همت بسیج اساتید استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

مدرس دانشگاه امام حسین(ع) در ابتدای سخنان خود به بازخوانی فتنه های بعد از انقلاب در کشور، پرداخت و گفت: یوم الله، بصیرت و انقلاب سوم کلیدواژه های 9 دی هستند.

تراهی با اشاره به اینکه 15 خرداد 42، 17 شهریور 57، 22 بهمن 57، 12 فروردین 58 و 9 دی 88 از جمله ایام الله ها هستند، گفت:"ایام الله" هدیه ای از طرف پروردگار به امت اسلام است و ما وظیفه داریم از دستاورد های بزرگ این ایام با چنگ و دندان حفاظت کنیم،

مدرس دانشگاه امام حسین(ع)، 9 دی را روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: 9 دی روز بصیرت نیز نامگذاری شده است چونکه بصیرت نقطه مقابل فتنه است.

تراهی در ادامه سخنان خود یوم الله 9 دی را انقلاب سوم  نامید و اظهار داشت: در انقلاب اول پیروزی انقلاب اسلامی،در انقلاب دوم تسخیر لانه جاسوسی و انقلاب سوم نیز شکست جریان نفاق و فتنه و فتنه گران در 9 دی سال 88 به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه در سال 88 کشور  نه ماه دچار بحران شده بود، گفت: پشت سر این فتنه ها بازیگران داخلی و خارجی وجود داشت.

مدرس دانشگاه امام حسین(ع)، جریان نهضت آزادی و جبهه ملی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دولت موقت و ائتلاف منافقین با بنی صدر را از جمله فتنه های بعد انقلاب در کشور عنوان کرد و افزود: تغییر قانون اساسی و حذف ولایت فقیه از جمله مطالبات بعدی فتنه گران 88 است.

 

ایجاد روحیه خودباوری،بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران است.

مرتضی ابراهیمی رئیس سازمان بسیج اساتید استان اردبیل نیز با بیان اینکه ملت ایران دارای سرمایه های بزرگ و کالای تمام نشدنی فراوانی است، گفت: ایجاد روح خودباوری و امید در حیات بشری در پایان قرن بیستم و اوایل قرن 21، سرمایه بزرگ جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه باید پاسدار آرمان های انقلاب، شهدا و رهبری باشیم، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، حماسه های انتخابات های مختلف و حماسه 9 دی از سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/