پربازدیدترین ها

کد خبر: 1757 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

شیخ نمرها و زاکزاکی ها، راه روشن رسیدن به آرمان انسانیت را برای بشر امروز ترسیم کرده اند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت:صدای مظلوم شیخ نمرها، زکزاکی ها و سایر آزادگان جهان، راه روشن رسیدن به آرمان انسانیت را برای بشیریت امروز ترسیم کرده اند.

شیخ نمرها و زاکزاکی ها، راه روشن رسیدن به آرمان انسانیت را برای بشر امروز ترسیم کرده اند
ایرج صحرایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در گفتگو باخبرنگار ابصارنیوز در مورد خبر اعدام و به شهادت رسیدن عالم وارسته و مجاهد باتقوا شیخ نمر، رهبر شیعیان عربستان گفت:این خبر زمانی به گوش جهانیان رسید که قبل از آن صدای ظلم وستم عمال سعودی به گوش تمام آزادگان و آزادیخواهان دنیا رسیده بود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ادامه داد: کشوری که حاکمان آن دست نشاندگان و سرسپردگان استکبار و صهیونیسم است، بی شک صدای مظلوم شیخ نمرها، زکزاکی ها و سایر ازادگان جهان راه روشن رسیدن به آرمان انسانیت را برای بشیریت امروز ترسیم خواهد کرد.
 صحرایی با بیان اینکه آل سعود با این اقدام خود خواب راحت را از چشم حکام ظالمش ربود گفت: درخواست دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از دولت این است تا با اعلام موضع گیری متقابل و بازدارنده از این اقدام سعودی ها و طرح آن در مجمع سازمان کنفرانس اسلامی، چهره منحوس و ظالمانه این رژیم را به جهانیان نشان دهند.
وی از انتشار بیانیه ای در محکومیت جنایت آل سعود توسط شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد  اردبیل خبرداد و گفت: با یاری خداوند متعال، راه نمرها و زاکزاکی ها با قوت و دوام بیشتر  در جهان ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام/