پربازدیدترین ها

کد خبر: 1773 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶

بیانیه حوزه شهید علم الهدای بسیج دانشجویی در خصوص شهادت شیخ نمر

دست شوم جنایتکاران شیطان صفت بار دیگر از آستین آل سعود سفاک و خودفروخته بیرون آمد و مبارز شیعه و انقلابی عربستان، آیت الله شیخ باقرالنمررا به شهادت رساند.

بیانیه حوزه شهید علم الهدای بسیج دانشجویی در خصوص شهادت شیخ نمر

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های حوزه شهید علم الهدی با صدور بیانیه ضمن محکوم کردن عمل جنایتکارانه آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان از دستگاه دیپلماسی کشور  خواست ضمن احضار سفیر عربستان در تهران و اعلام انزجار و محکومیت اعدام آیت الله النمر، کاهش سطح روابط با عربستان سعودی را در دستور کار خود قرار دهد.

 

بیانیه بسیج دانشجویی شهید علم الهدی اردبیل در محکومیت جنایت آل سعود در به شهادت رساندن مبارز انقلابی شیخ باقرالنمر

«انا لله و انا الیه راجعون»

دست شوم جنایتکاران شیطان صفت بار دیگر از آستین آل سعود سفاک و خودفروخته بیرون آمد و مبارز شیعه و انقلابی عربستان، آیت الله شیخ باقرالنمررا به شهادت رساند. هرچند شهادت در راه آرمان های خدایی و مقابله با ظلم و استکبار، آرزوی هر فرد آزاده ای است و شیخ نمر رحمت الله علیه نیز در واکنش به حکم اعدام خویش نه تنها ناراحت نشد بلکه گفت:« خداوند پاداش خیر به شما دهد» لکن دولت جنایتکار آل سعود که دست های خود را به خون کودکان و مردان و زنان بی گناه یمن آلوده ساخته است و با سوءمدیریت و اهمال در فریضه ی عظیم حج ابراهیمی، جان هزاران مسلمان بی گناه را گرفته است، در حقیقت با این اقدام غیر انسانی، حکم  اضمحلال و سقوط قریب الوقوع خویش را امضا کرده است. مفتیان خائن عربستان که حکم و قضای الهی را موجب شهادت شیخ نمر دانسته اند، بدانند به گواهی نص صریح قرآن مبین، خون مظلومان عالم هرگز پایمال نخواهد شد و حق همواره پیروز است.

بسیج دانشجویی شهید علم الهدی و دانشگاه های تابعه ی آن ضمن تسلیت و تبریک شهادت مبارز انقلابی شیخ باقر النمر و شمار دیگری از فعالین سیاسی و فرهنگی عربستان و محکومیت این جنایت ، موارد ذیل را خاطر نشان می سازد:

  1. مجامع بین المللی و مدافع حقوق بشر که در اقدامی مضحک حکم به ارتقای رتبه ی حقوق بشری عربستان داده اند، ضمن شکستن سکوت ننگین خود در قبال این جنایت غیر انسانی و ناجوانمردانه، در راستای محکومیت دولت سعودی، اقدامات اساسی انجام دهند.
  2. سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان متولی مجامع کشور های اسلامی ضمن تشکیل جلسه فوق العاده، عضویت رژیم خائن آل سعود را از این سازمان به حالت تعلیق درآورد.
  3. دستگاه دیپلماسی کشور ضمن احضار سفیر عربستان در تهران و اعلام انزجار و محکومیت اعدام آیت الله النمر، کاهش سطح روابط با عربستان سعودی را در دستور کار خود قرار دهد  و به منظور محکومیت آل سعود در مجامع بین المللی، با دیپلماسی پویا و رایزنی با سایر کشورهای اسلامی، به وظیفه و رسالت قانونی خود عمل نماید.
  4. از عموم ملت شریف ایران می خواهیم با درک شرایط حساس کنونی، در محکومیت این عمل بی رحمانه و با هماهنگی با سازمان های ذی ربط، راهپیمایی سراسری برگزار نمایند.

*بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل

*بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر اردبیل

*بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فرهنگیان آزادگان نیر

*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نمین

*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نیر

*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد رضی

*بسیج دانشجویی آموزشکده فنی رازی اردبیل

*بسیج دانشجویی آموزشکده فنی فاطمه (س) اردبیل

*بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی نوین اردبیل

*بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی مقدس اردبیلی

*بسیج دانشجویی مرکز علمی -کاربردی جهاد کشاورزی اردبیل

*بسیج دانشجویی دانشکده فناوری های نوین نمین