کد خبر: 1787 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱

مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در شمالغرب کشور

روحانیون و دانشگاهیان، تریبون جبهه مقاومت هستند

مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در شمالغرب کشور گفت:روحانیون و دانشگاهیان تریبون و بلندگوی جبهه مقاومت هستند تا وقایع را بدون هیاهوهای رسانه ای به بطن جامعه منتقل کنند.

روحانیون و دانشگاهیان، تریبون جبهه مقاومت هستند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،شامگاه یکشنبه 94/10/20 نشست بررسی وضعیت جبهه مقاومت با حضور سردار محسن ایران‌زاد مسئول پشتسبانی جبهه مقاومت شمالغرب کشور و با حضور روسای دانشگاه های اردبیل،مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها،مسئولین بسیج دانشجویی در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

ایران زاد در این نشست ضمن گرامیداشت سالگرد عملیات کربلای پنج با بیان اینکه عظمت و قدرت الهی در وصیت‌نامه شهید باکری مشهود است، گفت: بیش از 212 هزار شهید از اقشار مختلف در کشور وجود دارد که تعداد شهدای روحانی به میزان صنف خود فراوان است.

وی با بیان اینکه خطری که امروز آمریکا و اسرائیل احساس می‌کند از جانب شیعیان است، افزود: امروز اگر حزب‌الله لبنان را تقویت نمی‌کردیم، اتفاقات فراوانی در کشور رخ می‌داد.

ایران‌زاد با بیان اینکه امروز جغرافیای جنگ را به دشمن تحمیل کرده‌ایم و دو هزار کیلومتر فراتر از مرزهای کشور برده‌ایم، تصریح کرد: باید به نحوی عمل کنیم که اجازه ندهیم دشمن فرصت نزدیکی به مرزهای ایران را داشته باشد.

مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در شمالغرب کشور با بیان اینکه کشور سوریه دارای 22 میلیون نفر جمعیت است که ازین تعداد حدود 11 میلیون نفر آواره هستند، خاطرنشان کرد: اگر در سوریه به اندازه بیست سال آواربرداری شود، بازهم آوار سوریه تمام نمی‌شود.

وی تاکید کرد: دشمن سعی دارد جمهوری اسلامی ایران را در انزوا قرار دهد، ولی به حول قوه الهی، برکت خون شهدا، رهبری داعیانه مقام معظم رهبری و ملت رشید ایران، جمهوری اسلامی ایران پیروز میدان است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه نماد فکری جبهه مقاومت دانشگاهیان  و روحانیون هستند گفت: اگر در نبرد 8 سال دفاع مقدس روحانیون  و دانشجویان نبودند شاید سرنوشت جنگ طور دیگری رقم می خورد.

ایران زاد در ادامه سخنان خود به تشریح فتنه انگیزی های استکبار برای مقابله با اسلام پرداخت و گفت: استکبار با دسیسه افکنی های خود ابتدا بهائیت را برای مقابله و ایجاد تفرقه بین مسلمانان در داخل برادران سنی به راه انداخت ولی با هوشیاری مدارس علمیه مواجه شد و عملا نتوانست کاری به پیش ببرد.

وی توطئه وهابیت را موثر و گیرا توصیف کرد و گفت: امروز وهابیت که ریشه در افکار صهیونیستی یهودیت دارد بعد از جنگ جهانی دوم با کمک عثمانی ها در عربستان شکل گرفت و تا به امروز هرچه در توانت داشته جهت مقابله با اسلام ناب محمدی به کار گرفته است.

این مدافع حرم در ادامه سخنان خود به نحوه شهادت شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان اشاره کرد و گفت: منزل این عالم ربانی در عربستان از جمله مکان های دست نخورده ای از تاریخ اسلام بود که ان از دست پلید آل سعود در امان نماند و به سرنوشت سایر اماکن تاریخی اسلام در مکه و مدینه دچار شد و از بین رفت.

ایران زاد افزود: وهابیت با مفتی های جاهل و مزدورش فقط و فقط به خشنودی آل سعود می اندیشد و فتواهای عجیب و غریب و پی در پی اش حکایت از ان دارد.

وی از حزب الله بعنوان خط مقدم مقابله با رژیم غاصب صهیونیست نام برد و گفت: امروز به اذعان خود آمریکایی ها توان موشکی ایران قابل کنترل نیست و در سایه همین پیشرفت های علمی و نظامی ایران است که 16 بار طرح حمله نظامی استکبار به سرکردگی رژیم صهیونیستی و آمریکا متوقف شده است.

رزمنده دوران دفاع مقدس توان رزمی و عملیاتی حزب الله لبنان را یادآور شد و گفت: در حالی که 12 دقیقه طول می کشد تا موشک های دور برد ایران به سرزمین های اشغالی برسد اما آمریکا از توان رزمی حزب الله غافل نمانده بطوریکه امروز اذعانت دارد حزب الله ظرف 30 ثانبه قادر به عملیات موشکی در خاک اسرائیل غاصب است و این عامل بازدارندگی استکبار و وحشت قویترین ارتش های جهان از شیعیان است.

این مدافع حرم در پایان سخنان خود به ماجرای بقای بشار اسد در اوج حمله های استکبار اشاره کرد و گفت: مدیریت رزمندگان اسلامبه رهبری مقام معظم رهبری است که توانست استکبار را در باتلاق سوریه گرفتار کرده و مانع رسیدن استکبار به اهداف پلیدش شود.

ایران زاد وصیت سردار بزرگ خظه آذربایجان شهید مهدی باکری را یادآور شد و گفت: باید از خاکریهای خودمان به داخل خاکریزهای دشمن نگاه کنیم تا به موفقیت برسیم.

این مدافع حرم از روحانیون و دانشگاهیان بعنوان تریبون و صدا و سیمای جبهه مقاومت نام برد و از فرهیختگکان جامعه خواست تا با کسب آگاهی های لازم به دور از هیاهوهای رسانه ای واقعیت های جهان امروز به به گوش مردم برسانند همانگونه که در 8 سال دفاع مقدس این کار انجام گرفت.

انتهای پیام/