پربازدیدترین ها

کد خبر: 1796 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه های شمالغرب کشور به دبیر شورای نگهبان

نگاهی به تایید صلاحیت 90 درصدی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات های اجرایی که در میان آن ها، شخصیت های مجرم، منافق، دارای سابقه کیفری و اتهامات امنیتی وجود دارد نشان می دهد که متاسفانه بار اصلی تایید صلاحیت نفرات شایسته و واجد شرایط بر دوش شورای نگهبان و هیات های نظارت افتاده است.

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه های شمالغرب کشور به دبیر شورای نگهبان

دبیر محترم  شورای نگهبان قانون اساسی

حضرت آیت الله احمد جنتی (حفظه ا...)

      همانطور که مستحضر هستید، انتخابات پیش­روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. سوای چرخش نخبگانی که در انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 انجام گرفت، تحولاتی سیاسی این روز های کشور، اهمیت انتخابات 7 اسفند را دو چندان کرده است و همه گروه های سیاسی در تلاشند تا با نشان دادن دستاوردهای خود برای مردم بتوانند کفه رای آوری در انتخابات را به نفع خود سنگین تر کنند. و اما در این بین کسانی هستند که همانند گذشته ساز ناکوک شکاکیت در انتخابات را زده و مرض زیر سوال بردن صحت انتخابات را مطرح می کنند. عجیب است کسانی که با پیروزی کاندیدایشان در انتخابات 92 ریاست جمهوری، اباطلیشان پیرامون انتخابات سال 88 مشخص گردید، مجددا و این بار با فشار بر شورای نگهبان بعنوان محافظ و سنگربان اصلی صحت انتخابات، بدنبال تایید صلاحیت کاندیداهای معلوم الحال خود هستند.

حضرت آیت الله

   نگاهی به تایید صلاحیت 90 درصدی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات های اجرایی که در میان آن ها، شخصیت های مجرم، منافق، دارای سابقه کیفری و اتهامات امنیتی وجود دارد نشان می دهد که متاسفانه بار اصلی تایید صلاحیت نفرات شایسته و واجد شرایط بر دوش شورای نگهبان و هیات های نظارت افتاده است. به نظر می رسد پشت پرده تایید های فله ای صورت گرفته، جنگ روانی عظیمی علیه شورای نگهبان صورت گرفته است تا به بهانه عدم احراز صلاحیت این افراد، یاوه گویی هایی که در دوره های قبل پیرامون رفتار شورای نگهبان مطرح بود، دوباره بر سر زبان ها بیفتند. از شورای نگهبان که همواره و بصورت قاطعانه در برابر رفتار ساختار شکنان، دلیرانه ایستادگی کرده است، همچون گذشته انتظار می رود تا با پالایش دقیق کاندیدای مجلس، علاوه بر رد صلاحیت عناصر معلوم الحال فوق الذکر، مهمترین خط قرمز نظام در چند سال گذشته یعنی فتنه 88 و عناصر ساختارشکن آن را با بالاترین شدت رای، رد صلاحیت کنید و بدانید که جامعه بسیجیان دانشگاه های شمالغرب کشور در این حرکت پشتیبان آنان خواهد بود.

دبیر محترم شورای نگهبان

   با توجه به برگزاری آزمون کتبی شورای نگهبان برای کاندیداهای محترم مجلس خبرگان، عده ای که خود را تافته جدا بافته می پنداشتند با عدم تمکین به قانون در آزمون شرکت نکرده، بدنبال تاییدیه های فرا قانونی بوده و امروز نیز  بواسطه جنگ روانی- رسانه ای، بدنبال تاییدیه های اجتهادی خود برای دور زدن قانون می باشند. هرچند که با حضور نیروهای مومن و انقلابی همچون حضرتعالی در شورای نگهبان، بسیج دانشجویی آسوده خاطر است، لیکن بیم آن می رود که فشارهای رسانه ای و نخبگانی که در ادبیات سخنگوی محترم شورای نگهبان مشهود بود، عده ای خواسته نامشروع و غیرقانونی خود را با فرافکنی به کرسی نشانند که خود می تواند بدعتی خطرناک در این عرصه باشد، لذا از فقهای محترم شورای نگهبان که عدالت، تقوا و شجاعتشان، مایه مباهات انقلاب اسلامی است خواهشمندیم که بدون هیچگونه مصلحت اندیشی، مر قانون را برای همه افراد و بدون در نظر گرفتن استثنا و یا توصیه خاصی به اجرا گذارد تا دیگر افرادی نتوانند با علامه سازی ها ، زمینه های ایجاد فتنه دیگری را فراهم سازند.

    در پایان با آرزوی موفقیت برای حضرتعالی و دیگر اعضای محترم شورای نگهبان، امید است تا با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب نفرات اصلح و شایسته، شاهد حماسه دیگر در مسیر شکوهمند انقلاب اسلامی باشیم.

بسیج دانشجویی دانشگاههای شمالغرب کشور( استانهای آذربایجانشرقی - آذزبایجان غربی - زنجان - اردبیل)

انتهای پیام/