پربازدیدترین ها

کد خبر: 1814 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال؛

یادمان شهدای دانشجویی خلخال 19 بهمن ماه افتتاح می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال گفت: خدمت به فرزندان و خانواده معظم شهدا وظیفه ای همگانی است.

یادمان شهدای دانشجویی خلخال 19 بهمن ماه افتتاح می شود

به گزارش ابصارنیوز به نقل از ازناو ، با هدف بررسی مشکلات حوزه شاهد وایثارگران در دانشگاه‌ها با حضور مسئولین دانشگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال جلسه بررسی مشکلات حوزه شاهد و ایثارگران  در دانشگاه های خلخال برگزار شد .

در این جلسه حجت الله درخشان با اشاره به زحمات شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا به ویژه فرزندان آنها را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد در زمینه ارتقای سطح فرهنگی، آموزشی، علمی و پژوهشی دانشجویان عضو ستاد اهتمام و توجه ویژه ای دارد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی مشکلات دانشجویان و تعامل هر چه بیشتر این واحد دانشگاهی با اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و ارائه راهکارهای مناسب برای حل این مشکلات عنوان کرد و افزود: مهمترین دغدغه مسئولین دانشگاه برطرف کردن مشکلات و موانع  دانشجویان شاهد جهت ارتقای سطح تحصیلی آنها است.

دکتر درخشان در ادامه گفت: در این واحد دانشگاهی شرایطی فراهم شده است تا دانشجویان عضو خانواده معظم شهداء و ایثار گران بدون هیچ مشکلی به ادامه تحصیل بپردازند و به جز درس خواندن نگرانی و دغدغه دیگر ی نداشته باشند.

رئیس واحددر پایان سخنان خود  با گرامیداشت سالگر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همزمان  با ایام الله دهه فجر در 19 بهمن ماه شاهد افتتاح یادمان شهدای دانشجویی ویادواره شهدای دانشجویی در  محل دانشگاه آزاد خلخال خواهیم بود .

 در ادامه عبدالله فرجی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ضمن تقدیر از پیگیریهای موثر دکتر درخشان در راستای ساخت یادمان شهدای دانشجویی واحد از تعامل ارشمند مسوولین واحد در راستای حل مشکلات دانشجویان عضو ستاد قدردانی و باارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد در واحد به سخنان خو د پایان داد.

در پایان این جلسه در خصوص مسائل ومشکلات دانشجویان شاهد وایثارگر بحث وتبادل نظرشد و مقرر شد در خصوص ارتقای سطح تحصیلی دانشجویان برنامه مدونی تدوین و همچنین جلسه ای با حضور دانشجویان و اعضای ستاد جهت بیان مشکلات دانشجویان  در واحد برگزار شود.

 به گزارش ازناو ، در حال حاضر بیش از 300 دانشجوی شاهد و ایثارگر در در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/