پربازدیدترین ها

کد خبر: 1830 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵

به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق

دانشجویان اردبیلی با "نفوذ رسانه ای" آشنا شدند

کارشناس رسانه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در این کارگاه آموزشی به بررسی ابعاد مختلف رسانه و نوع نفوذ در آنها پرداخت و گفت: تأثیرات برجای مانده از نفوذ رسانه ای در سطح جامعه به مراتب بیشتر از انفجار بمب اتمی است.

 دانشجویان اردبیلی با "نفوذ رسانه ای" آشنا شدند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، صبح امروز کارگاه آموزشی "آشنایی با نفوذ رسانه ای"به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در محل اتحادیه  جامعه اسلامی دانشجویان در تهران برگزار شد.

حامد تیموری کارشناس رسانه در این کارگاه اموزشی به بررسی ابعاد مختلف رسانه و نوع نفوذ در آنها پرداخت و گفت: تأثیرات برجای مانده از نفوذ رسانه ای در سطح جامعه به مراتب بیشتر از بمب اتمی است.

کارشناس رسانه در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم گفت: رسانه مهمترین ابزار جنگ در بین قدرت ها است.

تیموری در بخش دیگری از سخنان خود به انواع نفوذ اشاره کرد و از شبکه سازی در داخل ملت٬ پول٬ جاذبه های جنسی بعنوان ابزار نفوذ فردی نام برد.

وی در ادامه سخنان خود به بیان تاریخچه شبکه های اجتماعی،بازیهای رایانه ای و موبایل پرداخت و خاطر نشان کرد: محتوای بازی های رایانه ای غربی و پر از خشونت طلبی است.

هدف نفوذ رسانه ای تخریب ذهن کودکان و نوجوانان است

کارشناس رسانه جامعه اسلامی دانشجویان از تقدس زدایی و ترویج شیطان پرستی بعنوان هدف غایی استکبار و غرب از راه اندازی رسانه های مجازی در قالب های متفاوت ان نام برد و گفت: عمده تأثیرات بد و منفی اینگونه رسانه ها متوجه ذهن کودکان و نوجوانان است.

شبکه نمایش خانگی،بزرگترین چالش پیش روی خانواده ها است

تیموری از شبکه نمایش خانگی بعنوان بستری امن برای نفوذ فرهنگی٬رسانه ای در کشور نام برد و تصریح کرد: در این نوع رسانه با هیچگونه سانسوری رو به رو نیستیم و این بزرگترین آسیب به نهاد خانواده و پیکر جامعه وارد می کند.

نقش رسانه در فتنه 88

کارشناس رسانه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در بخش دیگری از سخنان خود به بحث فتنه 88 و تأثیر رسانه در آن فتنه پرداخت و گفت: دستگیری افراد فعال در زمینه رسانه از جمله احسان مازندرانی (از فعالان رسانه ای  ستاد میر حسین موسوی) در آبان 94 توسط پلیس اطلاعات ماهیت و ابعاد گسترده فتنه 88 را بیشتر نشان داد. 

تیموری در پایان سخنان خود تغییرسبک زندگی جوانان و دانشجویان بعنوان آینده سازان کشور را هدف غایی نفوذ رسانه ای استکبار توصیف کرد و افزود: تقلید کورکورانه از فرهنگ آمریکایی، خانواده بی قید و بند به جای خانواده اصیل، ترویج خیانت زن و شوهر نسبت به هم از جمله تبعات نفوذ رسانه ای در کشور است.

 جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر جهت برپایی اردوی تشکیلاتی و کارگاه های بصیرت افزایی  بین اعضای خود به تهران و مشهد اعزام شده است.

دیدار از موزه عبرت، بازدید از لانه جاسوسی،کارگاه های تشکیلاتی,نشست های بصیرتی از جمله برنامه های زیارتی و بصیرتی این اردو عنوان شده است.

انتهای پیام/

خبرنگار افتخاری: بابک فلاح