پربازدیدترین ها

کد خبر: 1833 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵

2 استاد دانشگاه محقق اردبیلی در زمره 1درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند

معاون اجرایی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفتند.

2 استاد دانشگاه محقق اردبیلی در زمره 1درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند

به گزارش ابصارنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی،احمد یوسفیان‌دارانی با اعلام خبر قرار گرفتن 2 نفر از اساتید دانشگاه در زمره 1درصد دانشمندان برتر جهان، گفت: بر اساس اعلام رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC)، پروفسور عباس نجاتی و پروفسور حسین شایقی از اعضای هیات‌علمی گروه ریاضی و برق دانشگاه محقق اردبیلی در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفتند.

وی افزود: پایگاه استنادی طلایه‌داران علم تامسون رویترز(ISI-ESI) بر اساس فعالیت ده سال اخیر پژوهشگران به ارائه فهرستی از دانشمندان برتر دنیا می پردازد و هر دو ماه یکبار بر اساس آخرین تحولات در شبکه علم بین‌الملل روزآمد می‌گردند.

یوسفیان‌دارانی تصریح کرد: معیار انتخاب پژوهشگران برتر تعداد استنادهای صورت‌گرفته به تولیدات علمی آنها در رشته و حوزه‌های موضوعی 22 گانه است.

معاون اجرایی دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: بر همین اساس پژوهشگرانی که بر اساس مقالات چاپ شده خود بالاترین استناد را داشته‌اند مرتب‌سازی و سپس یک درصد برتر در حوزه‌های موضوعی مختلف انتخاب و به عنوان نخبگان برتر در نظر گرفته می‌شوند.

انتهای پیام/