پربازدیدترین ها

کد خبر: 1837 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵

با اجرای طرح راد 2

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 17 پله ارتقا یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از ارتقاء 17 پله ای اردبیل در ارزیابی شاخصهای آموزش دانشگاه خبر داد و گفت: در بررسی نتایج رتبه بندی آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور با عنوان طرح راد 2T دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به رده 28 صعود کرد.

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 17 پله ارتقا یافت

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، فرهاد پورفرضی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به مولفه های تاثیر گذار در ارتقاء علمی دانشگاهها گفت:توجه به توسعه و تحول در حوزه آموزش کشور یکی از زیرساختهای مهم و بنیادی در ارتقاء علمی دانشگاهها است و پویائی و اصلاح شاخصهای توسعه آموزش از جهات کمی و کیفی بدون توجه به اصلاح ساختارهای آموزشی امری بیراهه است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به اهمیت طرح راد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه  طرح راد بعنوان یک ابزار پایشی و موثر در ارزیابی شاخصهای آموزشی و علمی دانشگاهها قلمداد می شود و این موضوع رقابت سالمی را در بین مراکز علمی جهت تحقق برنامه های کلان آموزشی در سطح کشور ایجاد کرده است.

پورفرضی به زحمات مجموعه دانشگاه اشاره کرد و گفت: ارتقاء 17 پله ای در طرح راد 2 بدون تردید مرهون زحمات مسئولین و مجموعه دانشگاه است که جا دارد از همه همکاران دخیل در این موفقیت تشکر و قدردانی کرد.

پیش از این دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جایگاه 45 کشوری قرار داشت.

انتهای پیام/