پربازدیدترین ها

کد خبر: 1845 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

اورژانس هوایی اردبیل راه اندازی می‎شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با پیگیری‎های انجام شده موفق شدیم مجوز یک فروند هلی‌کوپتر 214 را برای امدادرسانی هوایی به بیماران استان، از وزارت بهداشت و درمان و نیروی انتظامی (ناجای) کشور، اخذ کنیم.

 اورژانس هوایی اردبیل راه اندازی می‎شود

به گزارش ابصارنیوز به نقل از پیام پزشکی،

فرهاد پورفرضی گفت: با پیگیریهای انجام شده موفق شدیم مجوز یک فروند هلی‌کوپتر 214 را برای امدادرسانی هوایی به بیماران استان، از وزارت بهداشت و درمان و نیروی انتظامی (ناجای) کشور، اخذ کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط کوهستانی و برفگیر بودن منطقه یکی از کارهای ضروری در امر امدادرسانی به آسیب دیدگان، مادران باردار و بیمارانی که در مناطق دور افتاده استان دچار مشکل میشوند، وجود بالگرد با امکانات درمانی مناسب بود که به لطف الهی و تلاش مسئولان،حضور 24 ساعته بالگرد در استان قطعی و مسجل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: مسئولان یگان هوایی ناجا در حال حاضر، مکان استقرار این هلی‌کوپتر را بررسی می‌کنند که در اولین فرصت این هلی‌کوپتر در اختیار استان اردبیل قرار گرفته و تحت هدایت دانشگاه علوم پزشکی فعالیت ‌کند.

وی بیان کرد: این بالگرد با دو خلبان و یک نفر مهندس پرواز تحت نظارت و برنامه ریزیهای دانشگاه علوم پزشکی در خدمت مردم بزرگوار استان خواهد بود.

 

انتهای پیام /